[Jaworzno] 23 kwiecień, 10.00 "Casual Brawl"
Serdecznie zapraszamy 23 kwietnia na "Casual Brawl" do MGŁY JAWORZNO na godzinę 10.00 (zapisy) start godzina 10.30!
Jako, że w okolicy pojawiło się ostatnimi czasy kilku nowych graczy oraz zważywszy na fakt, że wciąż wiele osób bardziej kolekcjonuje modele niż gra wychodzimy z inicjatywą turnieju głównie dla początkujących, ale oczywiście weterani też są zaproszeni, prosimy jednak o delikatne traktowanie
Format turnieju:
Wpisowe: BRAK. Just bring your fun!
Format: 35 punktów
Liczba rund: 3 rundy
Rozpiski: Każdy z graczy musi przynieść na turniej od 1 do 3 rozpisek. (więcej na ten temat poniżej)
Czas gry: 120 min na grę, 12 min na turę + 5 min extension (więcej na ten temat poniżej)
Scenariusze: Rozgrywać będziemy scenariusze z Steamrollera2015. Scenariusz będzie losowany przed daną rundą.
Proxowanie: Można proxować modele, jednak należy posiadać kartę modelu (może być wydrukowana/zeskanowana), ważne że jak przeciwnik poprosi nas o kartę żebyśmy mu mogli ją podać, aby sobie poczytał.
Wymogi:
- Wszystkie modele powinny mieć wyraźnie zaznaczony Front Arc na podstawkach! (nie oszukujmy się w WarmaHorde ma to kluczowe znaczenie dla gry, więc jest niezbędne)
- Każdy z graczy powinien posiadać niezbędne rzeczy do gry: kości, miarkę, znaczniki furii/focusa
Zmiany zasad: Ponieważ ogłoszono już, że w III edycji dozwolony będzie Pre-Measuring (czyli to, że w dowolnym momencie możemy mierzyć odległości) chciałbym, żebyśmy zagrali właśnie z tą zasadą. Oczywiście wiem, że w niektórych sytuacjach może to faworyzować niektóre strony, ale jest to na tyle mało istotne i w chwili obecnej można już tak wiele rzeczy mierzyć, że nie ma to moim zdaniem aż takiego znaczenia na grę. Będzie to przy okazji szansa na przetestowanie pierwszej poważnej zmiany w grze
Dlaczego aż 3 rozpiski i jak to działa.
Jeżeli gracz przyniósł więcej niż jedną rozpiskę wszystkie muszą być podpisane odpowiednio 1,2,3. Gracz musi zacząć turniej od rozpiski "1". Po zakończeniu gry decyduje czy będzie nią grał dalej czy może chce grać rozpiską 2. Po drugiej grze analogicznie decyduje czy idzie na wyższy numerek czy zostaje.
Dlaczego tak? Głównie ze względu na to, że jest to format bardzo for fun i dla początkujących. Nie chciałbym na tym turnieju sytuacji kiedy ktoś przynosi jedną rozpiskę, a jego przeciwnik akurat ma na to przygotowaną swoją rozpiskę. Takie coś ma sens kiedy wszyscy np. przynoszą 2 i starają się przygotować jedną na plan A drugą na plan B. Podejrzewam, że większość graczy ponieważ jest dość "świeża" będzie jednak miała 1 rozpiskę i dlatego chciałbym tego uniknąć.
Natomiast samo rozwiązanie jest moim zdaniem świetne jeśli ktoś chciałby np. przetestować sobie jakieś inne pomysły lub np. wymyślił coś dziwnego i chciałby to przetestować, ale nie wie czy to ma w ogóle sens Dlatego zamiast zmuszać go do gry przez 2 kolejne rundy tym "nieudanym eksperymentem" może on sobie po prostu przeskoczyć na swoją kolejną rozpiskę
Jest to również wydaje mi się fajny patent dla bardziej doświadczonych graczy, którzy by chcieli z nami pograć i przetestować jakieś swoje ciekawe pomysły
Czas gry
Mimo, że chciałbym, żeby na takim turnieju nie obowiązywał limit czasowy to jednak wszyscy wiemy jak czasem potrafią się ciągnąć gry nowych graczy.
Dlatego też ustawiamy czas wg. zasad tak jakbyśmy grali na 75punktów!
Myślę, że ten limit czasowy powinien wystarczyć nawet najwolniejszym graczom
Tak więc, gra może trwać 120 minut, każdy z graczy ma 12 min na każdą swoją turę oraz 5 minutowe "extension", które może wykorzystać w dowolnej swojej turze aby zwiększyć swój czas o te 5 minut.
Jako, że w okolicy pojawiło się ostatnimi czasy kilku nowych graczy oraz zważywszy na fakt, że wciąż wiele osób bardziej kolekcjonuje modele niż gra wychodzimy z inicjatywą turnieju głównie dla początkujących, ale oczywiście weterani też są zaproszeni, prosimy jednak o delikatne traktowanie
Format turnieju:
Wpisowe: BRAK. Just bring your fun!
Format: 35 punktów
Liczba rund: 3 rundy
Rozpiski: Każdy z graczy musi przynieść na turniej od 1 do 3 rozpisek. (więcej na ten temat poniżej)
Czas gry: 120 min na grę, 12 min na turę + 5 min extension (więcej na ten temat poniżej)
Scenariusze: Rozgrywać będziemy scenariusze z Steamrollera2015. Scenariusz będzie losowany przed daną rundą.
Proxowanie: Można proxować modele, jednak należy posiadać kartę modelu (może być wydrukowana/zeskanowana), ważne że jak przeciwnik poprosi nas o kartę żebyśmy mu mogli ją podać, aby sobie poczytał.
Wymogi:
- Wszystkie modele powinny mieć wyraźnie zaznaczony Front Arc na podstawkach! (nie oszukujmy się w WarmaHorde ma to kluczowe znaczenie dla gry, więc jest niezbędne)
- Każdy z graczy powinien posiadać niezbędne rzeczy do gry: kości, miarkę, znaczniki furii/focusa
Zmiany zasad: Ponieważ ogłoszono już, że w III edycji dozwolony będzie Pre-Measuring (czyli to, że w dowolnym momencie możemy mierzyć odległości) chciałbym, żebyśmy zagrali właśnie z tą zasadą. Oczywiście wiem, że w niektórych sytuacjach może to faworyzować niektóre strony, ale jest to na tyle mało istotne i w chwili obecnej można już tak wiele rzeczy mierzyć, że nie ma to moim zdaniem aż takiego znaczenia na grę. Będzie to przy okazji szansa na przetestowanie pierwszej poważnej zmiany w grze
Dlaczego aż 3 rozpiski i jak to działa.
Jeżeli gracz przyniósł więcej niż jedną rozpiskę wszystkie muszą być podpisane odpowiednio 1,2,3. Gracz musi zacząć turniej od rozpiski "1". Po zakończeniu gry decyduje czy będzie nią grał dalej czy może chce grać rozpiską 2. Po drugiej grze analogicznie decyduje czy idzie na wyższy numerek czy zostaje.
Dlaczego tak? Głównie ze względu na to, że jest to format bardzo for fun i dla początkujących. Nie chciałbym na tym turnieju sytuacji kiedy ktoś przynosi jedną rozpiskę, a jego przeciwnik akurat ma na to przygotowaną swoją rozpiskę. Takie coś ma sens kiedy wszyscy np. przynoszą 2 i starają się przygotować jedną na plan A drugą na plan B. Podejrzewam, że większość graczy ponieważ jest dość "świeża" będzie jednak miała 1 rozpiskę i dlatego chciałbym tego uniknąć.
Natomiast samo rozwiązanie jest moim zdaniem świetne jeśli ktoś chciałby np. przetestować sobie jakieś inne pomysły lub np. wymyślił coś dziwnego i chciałby to przetestować, ale nie wie czy to ma w ogóle sens Dlatego zamiast zmuszać go do gry przez 2 kolejne rundy tym "nieudanym eksperymentem" może on sobie po prostu przeskoczyć na swoją kolejną rozpiskę
Jest to również wydaje mi się fajny patent dla bardziej doświadczonych graczy, którzy by chcieli z nami pograć i przetestować jakieś swoje ciekawe pomysły
Czas gry
Mimo, że chciałbym, żeby na takim turnieju nie obowiązywał limit czasowy to jednak wszyscy wiemy jak czasem potrafią się ciągnąć gry nowych graczy.
Dlatego też ustawiamy czas wg. zasad tak jakbyśmy grali na 75punktów!
Myślę, że ten limit czasowy powinien wystarczyć nawet najwolniejszym graczom
Tak więc, gra może trwać 120 minut, każdy z graczy ma 12 min na każdą swoją turę oraz 5 minutowe "extension", które może wykorzystać w dowolnej swojej turze aby zwiększyć swój czas o te 5 minut.