CiD zaczęło się wczoraj
Trochę nie żyłem, wiec parę słów dopiero dzisiaj.Same buffy, w tym wiele niespodziewanych, trochę rzeczy, nad którymi muszą jeszcze popracować. Generalnie jestem prawie zadowolony
Polecę kolejnością z dokumentu
Lucas - największa zmiana, caster, który ma potencjał zajęcia pozycji Syvestro jako ten od którego zaczyna się składać parę na turniej. Jeżeli byłaby to jedyna zmiana w tym CiD, ale która by przeszłą to też dałbym okejkę
IMO trochę za mocny, ta Synergia mu nie jest do życia potrzebna.
Liberator - nie wiem. W sensie do tej pory grało się tym modelem tylko pod Syvestro i Locke. Teraz dołoży się do tego Lucas. Pisząc nie wiem mam na myśli, że nie uważam, żeby ta zmiana była potrzebna. Propozycja Heru na forum CiD brzmi sensowniej.
Vindicator - IMO raczej nie pogra. Ok, mi wpadnie do rozpy Bennet bo u niej nawet korzystniej wypada wymiana Toro na coś co strzela z daleka i bije ok w melee. Może jakiś strzelający Lucas, tak to nie wiem. Strzelające heaviki z bonusem do zasięgu jak aimują, nie wiem, jakoś nie mogę się przekonać. Może Reloud(1) byłby w porządku, z drugiej strony z Powerfull Attackiem i nowym bonusem tierowym mogłoby to być pójściem po bandzie.
Supressor - w sumie nie łapię tej zmiany
Jest bardzo dobra, nie wiem czy potrzebna, ze wszystkich jacków typowo CG to był jedyny, którego wrzucałem do każdej rozpy.
CGI i UA - bardzo fajne zmiany. Pytanie czy nie za mocne. Gearhart zamieniał ten oddział w morderców, teraz robi to łatwiej i taniej. Z drugiej strony wsadziłbym ich również pod Lucasa i Bennet teraz, wcześniej trochę drogo.
Storm Troopersi - nie mam na nich dalej pomysłu. Zabijają piechotę, zabijali ją wcześniej. Znów, ciężka piechota, która nie bije w melee, ma bonusy do strzelania jak aimuje w czasach dynamicznego scorowania. Niby ok, ale jak już mam strzelać to wolę wziąć pełną paczkę CGI za pkt więcej.
Rocketmani z UA - w sumie to mnie trochę bawi. Z mini featem rozważam wrzucanie ich do rozp(kupiłem po taniości 2 unit xd), reszta ich zmian to, żeby feat Bennet był mniej smutny xd Czytam, że pare osób na forum CiD boi się Defa 16/18 co w dzisiejszej mecie trochę mnie bawi albo Rocketmanów pod Gearhartem
Tylko ja tam wolę CGI za 2 pkt mniej xd
Railess - nie wiem czemu została zbuffowana, ale dla mnie bomba xd Z drugiej strony wcześniej grana głównie u Syvestro, teraz może grać jako samodzielny moduł właściwie wszędzie
Młotkowi - fajne zmiany, nie pograją. Bo FE xd
I nowe modele:
Ascendant Mentalist - model byłby ok, gdyby nie fakt, że można brać 2 jako RO.W sensie ja łapię, że może nie 4 pkt z tym zestawem umiejek, a może 5, ale nie ma to żadnego znaczenia bo będzie za darmo póki co. Brałbym dla samej Force Aury, a ma inne fajne rzeczy.
Stinger - nie będzie grany. W sumie nie wiem czemu jako jedyna rakieta nie ma/nie ma opcji dostać dodge'a. Nie ma złego zestawu umiejek. Po prostu umiera po zaaplikowaniu. Pojawi się jak jakieś BE bez dostępu do ES zaczną dominować mete, w reszcie przypadków nie wiem czemu miałbym go brać.
Failed Experiments - w sumie op. Gdyby nie Imprevius Flesh byłby by bardzo przyjemnym unitem tak są za mocne. Na nieboostowane strzelanie są relatywnie bardziej wyporni niż modele z Carapace co jest przekomiczne, dodatkowo można ich pod Lucasem zrobić z Armem 19. Już nie mówię o tym jak wyglądają w Infernalach. Już abstrahując od tego, że właściwie nie wiem czemu miałbym brać zwykłych młotkowych.
Nowi Alchemicy - ok zestaw umiejętności w sporej w sumie cenie, nie będą grali. Leczenie jacków niepotrzebne w tierze jackowym, w 2 średnio do życia potrzebne. Ciastka z pow12 fajne, tylko CG nie ma problemów z wyciąganiem z daleka modeli z 1 kratce xd Abilitka o przesuwaniu czyli jak napisać zasadę, która jest głupia xd W sensie potencjał tego, co można zrobić przeciwnikowi dobrymi dewiacjami bardzo duży, jednocześnie brak jakiejkolwiek kontroli nad tym. Pomysł za mocny(3 calowy push? really, to jest w opór mocne), próba zbalansowania tego dokładając klauzurę living i dowalając do tego totalną randomizację.
Koniec końców w kolejnych tygodniach liczę na Nerf FE i brania Menalistów jako RO, wymyślenie czegoś dla Troopersów i Stingera oraz nowych Alchemików.