Posty: 2173
Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15
Lokalizacja: Poznań
Frakcja: Trollbloods
Piu Piu Piu - Kevin strzela
Gier za pasem mam już 7. Takich w realu, bo na razie jestem zbyt leniwy na uczenie się vassala/wartable. Z jednej strony na brak sparing partnerów nie mogę narzekać(ach to podziemie Covidowe)z drugiej strony Poznań jakoś nie grzeszy topowymi złożeniami konkretnych frakcji. Oznacza to pewno, że będę wygrywał lokalnie więcej niż przegrywał, a potem pojadę na Mastera i będzie bardziej cute
Problem z CG jaki mam jest to, że armia głównie podoba mi się wizualnie, dość przeciętnie gameplayowo. Jakoś tak zanim się wziąłem na poważnie za kminienie rozpisek i pierwsze sparingi to armia wydawała się mieć wyższy power lvl. A IMO w mecie może mieć ciężko.
Primo strzelanie. Takie normalne, nie spreyowe. CG ma paczkę za 28 + caster + albo artyleria/solos/kolos, która podejrzewam(bo mi się nie chcę liczyć) radzi sobie z większością targetów bez jakiś super dopałek do arma. No jednak 11 w pełni zboostowanych strzałów z pow 15 i ratem 8 oraz 11 strzałów z boostem na demage jest dość urocza. I mocarna, nie zapominajmy o tym I na papierze wygląda turbo fajnie. Co mi się w tym w takim razie nie podoba 14 cali thrata spreyo jacka, który w sumie strasznie telegrafuje game play, który IMO i tak jest turbo przewidywalny. Oraz potrzeba trafienia konkretnym debuffem - a to już łatwiej zshield guardować
Secudno spreyo strzelanie. Mamy 4 źródła strzelania. Ciuchcia, Kolos, 2 spreyo jacki. Podobnie jak w każdym innym spreyo strzelaniu jeśli nie zabijesz, umrzesz. W CG to w ogóle nie podlega pod dyskusje, 1 heavik jest w stanie zwarzywnić połowę kolosa. Problem jaki mam ze spreyo strzelaniem jest taki, że często gęsto ilość resourców, które trzeba wrzucić w target, żeby go zabić dalece przekraczają value jakie zdobywasz. Zwłaszcza jeśli chodzi o ciuchcie.
Tertio - Meta. Oj nie lubią Ci CG aktualnej mety. PoM - taaa. Infernale - taaa. Tak z marszu 2 topowe frakcje i bayabongo. No niestety, meta się zrobiła antystrzelecka, a CG o ile mają wuchte strzelania i na ogół jak przeciwnik nie ma jakiejś turbo dużej ilości Shield Guardów to i tak mogą, ale bazują na 2/3 kluczowych które wbijają odpowiedni debuff.
Quarto - Papierowe statystyki defensywne. Poważnie, skew na defens da się złożyć pod jednym casterem xd skew pod arm tylko na strzelanie xd
Quinto - heavy jacki. No tu nie wiem co napisać Mamy cudownego kolosa, który ginie od pierdnięcia, fajne ulity light jacki z zabawnymi statystykami defensywnymi, a potem mamy heaviki. Mamy Vindicatora, którego nie rozumiem, mamy Supressora który jest fajnym utylity jackiem ale nic nigdy samemu ciężkiego nie zabiję, a do zabijania śmieci mamy całą resztę armii i mamy torosa, który mnie prywatnie nie zachwyca xd
Sexto - casterów xd Mechanicznie, podoba mi się jeden. Lucas xd
Więcej numerków wymieniać nie będę, bo a. więcej po łacinie bez googlania nie znam, bo b. wyjdzie, że mi się w tej armii kompletnie nic nie podoba xd
To teraz jedziemy z rozpiskami. Na start casterów 2 - Sylvestro i Gearhart. Tutaj nie błysnąłem ani intelektem ani oryginalnością.
Sylvestro klasycznie
https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lkiBlDldld
Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus
[Syvestro 1] Aurum Adeptus Syvestro [+28]
- Liberator [10]
- Vulcan [35]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Sergeant Nicolas Verendrye [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Dragon's Breath Rocket [0(5)]
Dragon's Breath Rocket [5]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
- Doctor Alejandro Mosby [4]
Railless Interceptor [16]
Railless Interceptor [16]
Cudów nie ma. Długo walczyłem ze sobą, żeby piechotą pod Mosbim byli Resolutsi bo mi się turbo modele podobają, ale dałem sobie siana. Na razie jedna gra za mną, było śmiesznie. Można zrezygnować z Vulcana, wziąć 2 heaviki(nie wiem jeszcze czemu, internet podpowiada) i mieć trochę punkcików w zapasie na solosów.
Gearhart jest śmieszniejszy. Builty po necie krążą 2. Na strzelaniu albo na spamie Vangardów. Byłem i tu i tu, złożyłem build na ciężkiej piechocie xd Szukam dropu w infernale, bo Sylvestro mi tam nie leży. Stricte strzelający Gearhart infernalą może pomachać, bo i co z tego, że odstrzeli Gate w ture, trade 12 pkt za pół armii wydaję się być albo bajtem życia, albo kiepskim tradem Jako, że jestem zwolennikiem 2 koncepcji to złożyłem armie z cyklu co podejdzie to umrze od jakiś 3 modeli xd
https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lllklkoWlD
Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus
[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Vulcan [35]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Crucible Guard Mechanik [2]
Prospero [0(5)]
- Toro [13]
Ragman [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Trancer [3]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]
Order of Illumination Resolutes (max) [13]
- Doctor Alejandro Mosby [4]
To był pierwszy draft. Wyporne to na strzelanie przeciwnika, bije mocno. Umiera w melee od byle gówna xd
Wziąłem więc rozpiskę na Vanguardach, wymyśliłem na co chcę, żeby mogla grać i wygląda to póki co tak:
https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lElllllklk
Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus
[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Prospero [0(5)]
- Vulcan [35]
Ragman [4]
Rocketman Ace [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]
Ragman może dostać za brakujący pkt upgradem do hermita. I pewno będzie. Jakby się ktoś zastanawiał czemu Ace - bo zabawnie zdejmuje archonty jak na 4 pkt solosa. Czemu piechota Bo przynajmniej w match upy w które chcę ją wrzucać powinna się dobrze treadować, randomowe +2 do defa na vanguardach wydaję się być pocieszne, nie jest mi żal wysłać 1 piechociarza do contestowania. CZemu ten theme force. Bo armia i tak średnio IMO umiera od strzelania, strasznie lubi zaczynać, a brak merców w Prima Materia jest średnio warty bonusów. Generalnie Work in Progress xd
https://www.instagram.com/pamper_malowany/