Trochę czasu od CiD minęło, finalnych zasad dale nie ma, i pewno jeszcze jakiś miesiąc nie będzie
Mam póki co 6 gier za sobą, z czego 1 na zasady z weeku 2, ale jedyna zmiana jaka byłą to w Vindicatorze, na IMO mocniejszą
Stety niestety gram póki co tylko Lucasem
W dodatku jedną rozpiską
https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lElmlmlklkCrucible Guard
[Theme] Magnum Opus
[Lukas 1] Aurum Legate Lukas di Morray [+29]
- Liberator [10]
- Liberator [10]
- Vindicator [15]
- Vindicator [15]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Hermit of Henge Hold [5]
Rocketman Ace [4]
Rocketman Ace [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Transcedentant Mentalist [4]
Transcedentant Mentalist [4]
Crucible Guard Assault Troopers (max) [13]
Crucible Guard Assault Troopers (max) [13]
Dragon's Breath Rocket [0(5)]
Dragon's Breath Rocket [5]
I gra mi się póki co tym bardzo dobrze. 4 do przody, 2 w plecy przy czym IMO powinienem obie przegrane wygrać - przegrałem przez swoje błędy, a nie z powodu rozpiski przeciwnika. Nie wiem czy jest to finałowa inkarnacja tego castera, ale mam bardzo niewiele pomysłów póki co jak to ztunningować. Oczywiście przy zasadach z weeku 3, zmienić się coś tam jeszcze może, acz dużych zmian nie przewiduję.
Próbuje nieskutecznie złożyć od samego początku rozpiskę na 2 Death Archontach, bo z Lucasem wydają się być w porzo, tylko, że w sumie to nie wiem po co
DA są fajne, może nawet za bardzo, ale to jest missle którego możesz daleko wysłać, wybitnie działa tylko na livingi, a strata każdego boli. A rozpiska zbudowana jest w taki sposób, że ma 2 kluczowe modele, których strata boli(caster i mała Alyce), a cała reszta jest mocno samodzielnymi modułami. W dodatku muszę się wtedy przestawić na Prima Materie, której sensu u Lucasa nie widzę - focusa na 6 gier nie alokowałem jackom ani razu, Iron Flash mamy tylko w pierwszej turze i to tylko wtedy jak nie zaczynamy, albo jeśli przeciwnik robi jakieś durne rzeczy. Vanguardów w rozpisce nie mam. Nie wiem, czekam na oficjalny update w War Room'ie i rozpiski w necie, póki co nie mam pomysły te te Death Archony u niego.
Większy problem mam z 2 rozpiską
Mamy grywalnych Syvestro, Mackay i Gearharta. Może Bennett, tylko mnie się dalej strasznie składa na niej rozpiski, a żadna IMO nie jest jakaś wyjątkowa. Nie rozumiem póki co sensu grania Locke - nawet przy lepszym alokowaniu Focusów w Prima Materii, konstrukcja jej rozpiski dalej mnie nie przekonuje - mocno bijące Jacki z ok threat range'ami można mieć w innych casterach, feat jest tak bardzo sytuacyjny, że na prawdę nie wiem. Znów może internet coś pomoże.
https://conflictchamber.com/?cf201b_-1v ... lElEllldldCrucible Guard
[Theme] Prima Materia
[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Vulcan [35]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Crucible Guard Mechanik [2]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Trancer [3]
Transcedentant Mentalist [0(4)]
Transcedentant Mentalist [4]
Containment Operatives [8]
Railless Interceptor [16]
Railless Interceptor [16]
https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lElxlyldldCrucible Guard
[Theme] Magnum Opus
[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Retaliator [9]
- Vulcan [35]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Trancer [3]
Crucible Guard Infantry (max) [13]
- Crucible Guard Infantry Officer & Standard [0(4)]
Railless Interceptor [16]
Railless Interceptor [16]
Transcedentant Mentalist [4]
Transcedentant Mentalist [4]
Taki start Gearharta - prywatnie wolę chyba pierwszą rozpiskę, bo 2 jest zdecydowanie bardziej przewidywalna. Raczej nie do odstrzelenia, bo arma 23 na istotnych rzeczach + 4 shield Guardy - klasycznie najłatwiej w tej rozpisce zabić Gearharta, ale dzięki theme forcowi, można alokować 1 focus na Vulcana, rzucić Decel za 2, upkeepować snipe i mieć spokojne 2 foci campu + 19 defa i 20 arma na strzelanie w gołym terenie. Operativsy raczej w ramach ciekawostki - łatwy stealth to triggerowania + rzucanie ograniczania los'a na 24 cale z ratem 7 zboostowanym - wydaję się być fajne na archonty - nawet te z shield guardami, bo wcześniej są 4 strzały z dużym value do shield guardowania + wbijają korozję w anioły, które mogą być pod Aurorą 2 odporne na blasty.
Mackay i Syvestro napiszę jak zaczną mi się pomysły sklejać punktowo, póki co zawsze brakuję mi 1/2 pkt