FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Rzeczy powiązane z Exigence

<<

Shonsu

Posty: 1842

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 6 października 2014, 06:31

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Pewien film się przypomina...

Nuk'em Rico!!

Kompilacja spoilerów:
http://boards.4chan.org/tg/thread/35296671
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7266

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 6 października 2014, 07:32

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Shonsu wkleisz bo w pracy mam zablokwoane a wydrukował bym sobie
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Kruk

Avatar użytkownika

Posty: 711

Dołączył(a): piątek, 5 lipca 2013, 13:51

Lokalizacja: Szczecin

Frakcja: Legion of Everblight

Post poniedziałek, 6 października 2014, 08:19

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

ooo czyli zuczki nie maja spd 3 tylko 5, a ardusy sa arm 19 nie 18. Jeszcze lepiej :)
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 6 października 2014, 08:41

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Gift napisał(a):kolos niespodziewanie wyskakujący spod ziemi

Kolos z Ambushem wystarczy.
Obrazek
<<

czarny_mj

Avatar użytkownika

Posty: 809

Dołączył(a): wtorek, 14 maja 2013, 15:48

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 6 października 2014, 08:56

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Az dziwne ze nikt jeszcze nie skomentowal nowosci do trolli ;)

Nowe pygi wydaja sie naprawdę zabawne :D podpalajacy sprej + assault na 3 osobowym unicie moze byc calkeim fajny :D szkoda tylko ze cięzko je będzie podpalić bez zabiajania :P
Gorzej sie prezentuje chyba nasz solos do Highwaymanow, boostowane ataki i obrazenia przy atakach w plecy wydaja sie bardzo sytuacyjne niestety :( i do tego jeszcze 3 punkty :(
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 6 października 2014, 09:03

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

czarny_mj napisał(a):Gorzej sie prezentuje chyba nasz solos do Highwaymanow, boostowane ataki i obrazenia przy atakach w plecy wydaja sie bardzo sytuacyjne niestety :( i do tego jeszcze 3 punkty :(

Pod eGrissel może fajnie działać.
Obrazek
<<

Shonsu

Posty: 1842

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 6 października 2014, 09:04

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Gift napisał(a):Shonsu wkleisz bo w pracy mam zablokwoane a wydrukował bym sobie


Posataram się trochę później - tam to jest rozbite na posty, więc muszę mieć trochę czasu.
<<

czarny_mj

Avatar użytkownika

Posty: 809

Dołączył(a): wtorek, 14 maja 2013, 15:48

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 6 października 2014, 09:25

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Artein napisał(a):
czarny_mj napisał(a):Gorzej sie prezentuje chyba nasz solos do Highwaymanow, boostowane ataki i obrazenia przy atakach w plecy wydaja sie bardzo sytuacyjne niestety :( i do tego jeszcze 3 punkty :(

Pod eGrissel może fajnie działać.


hmmm czemu pod eGrissel?
<<

Shonsu

Posty: 1842

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 6 października 2014, 09:27

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Przeklejam z tamtego linka. Jednak niekompletna ta kompilacja, nie ma wcześniej pokazanych rzeczy. No ale wygodnie można zobaczyć pełne staty tego co najnowsze:

>>35296671 (OP)
Jaga-Jaga's Tier

>Warbeasts
Non-character Blindwater Warbeasts
>Units
Gatorman Posse, Shamblers, Bog Trogs, Swamp Gobbers
>Solos
Witch Doc, Thrullg, Feralgeist, Croak Hunter
>Battle Engine
Sacral Vault

>Tier 1: Only use above
Reduce the points cost of the Sacral Vault by 1
>Tier 2: Three or more Undead models/units
Undead models gain Advance Move
>Tier 3: Two or more models with Magic Ability
Friendly models/units can begin the game affected by Jaga-Jaga's upkeeps
>Tier 4: One or more Sacral Vaults
+2" Deployment


Bradigus Tier

>Warbeasts
Only constructs
>Units
Woldstakers, Reeves of Oroboros, Mannikins and Sentry Stone, Shifting Stones and Stone Keeper, Wolves of Orboros, Deathwolves
>Solos
Blackclad Wayfarers, Gallows Groves, Reeve Hunters, War Wolves
>Battle Engines
Celestial Fulcrum

>Tier 1: Only use the above
Increase the Field Allowance of Shifting Stones and Sentry Stone & Mannikins by 1
>Tier 2: One or more units of Shifting Stones
Redeploy one model/unit
>Tier 3: One or more Sentry Stones unit
Sentry Stones begin the game with 3 Fury
>Tier 4: Bradigus is the only living model
Add a Woldwatcher to Bradigus battlegroup for free

eAbby's Tier

>Beasts
Non-character warbeasts, Proteus
>Units
Striders, Units with Flight
>Solos
Forsaken, Strider Solos, Solos with Flight
>Battle Engines
Throne of Everblight

>Tier 1: Only Above
Flying models/units +2 speed first turn
>Tier 2: One or more models with AD
Units gain AD
>Tier 3: Three or more different Warbeasts
Warbeasts can use animii first turn without being forced
>Tier 4: One or more Archangels
Reduce cost of huge based models by 1

Efaarit
>Minion Light Cavalry Solo
Spd 8, Str 5, Mat 6, Rat 7, Def 14, Arm 14, Cmd 8
Boxes 5
FA: 2
PC: 3
Large Base

Pathfinder
Alchemical Mask
Camouflage
Sniper

>Gun
Rng 12, Rof 1, Pow 7, Armor-Piercing
>Mount
Pow 10

Ardus Soldier
>Skorne Heavy Warbeast
Spd 3, Str 11, Mat 6, Rat 5, Def 11, Arm 19, Cmd 6
Fury 4
Threshold 9
Damage boxes 29 (9/9/11?)
PC: 9
FA: U
Large Base

Pathfinder
Advanced Deployment
Carapace (+4 Arm vs. free strikes and ranged attacks)

>2x Claw
Pow 5, PS 16, Reach, Pull
>1x Bite
Pow 7, PS 18

>Animus: Heightened Metabolism
Friendly Warbeast gains Snacking.


Ardus Sentinel
>Skorne Heavy Warbeast
Spd 3, Str 11, Mat 5, Rat 5, Def 11, Arm 19, Cmd 6
Fury 4
Threshold 9
Damage boxes 29 (9/9/11?)
PC: 8
FA: U
Large Base

Pathfinder
Advanced Deployment
Carapace (+4 Arm vs. free strikes and ranged attacks)

>2x Claw
Pow 4-5?, PS 15-16?
>1x Gun
Rng 10, Rof 1, Aoe 3, Pow 13, Poison

>Animus: Swarm
See Swamp Troll.


Praetorian Keltarii
>Skorne Unit
Spd 6, Str 6, Mat 6, Rat 4, Def 13, Arm 14, Cmd 9
FA: 3 (might be 3 but I'm fuzzy)
PC: 5/8
Squad size: Leader +5/Leader +9
Small Base

Blade Shield
Combined Melee Attack
Parry
Reform

>Glaive
Pow 4, PS 10, Reach


Blight Wasps
>Legion Warbeast Pack
Spd 7, Str 4, Mat 5, Rat 3, Def 12, Arm 11, Cmd 7
Fury 4
Threshold 7
Damage Boxes 5
PC: 4 (Leader + 3)

>Stinger
Pow 4, PS 8, Crit: Poison

Annoyance (see Troll Whelps)
Swarm (+1 to melee attack and damage rolls for each other member of the unit engaging the enemy you're attacking)

>Animus:
Cost 2 rng 6, target friendly warbeast pack gets Killing Spree (see Gerlak Slaughterborn)

Maximus
>Farrow Character Solo
Spd 5, Str 7, Mat 8, Rat 4, Def 13, Arm 16, Cmd 8?
Boxes: 8
FA: C
PC: 2
Small Base

Abomination
Fearless
Tough
Berserk
Relentless Charge
Spell Ward
Unyielding

>Fell Blade
Pow 6, PS 13, Reach, Magical Weapon, Weapon Master

Works for everyone in Hordes except Blindwater.


eBorka Tier

>Beasts
Non-character Warbeasts, Rok
>Units
Units with AD, Cavalry Units, Kriel Warriors, Krielstone and Stone Scribes
>Solos
Fell Caller Hero, Trollkin Sorceror, Whelps, Cavalry Solos, Solos with AD
>Battle Engine
War Wagon

>Tier 1: Only above
Reduce cost of cav models/units by 1
>Tier 2: Two or more models with Advanced Deployment
Friendly models/units begin the game with Borka's upkeeps
>Tier 3: Borka's battlegroup contains Rok and a Winter troll
For each Warbeast place a 4" aoe within 20. They're snow drifts. Models in them gain concealment. Models without Immunity: Cold treat as rough terrain
>Tier 4: One or more War Wagons
Battlegroup gains +2 Spd first turn


Strider Blightblades
>Legion Blighted Nyss Strider Unit
Spd 7, Str 6, Mat 6, Rat 5, Def 15, Arm 11, Cmd 8
FA: 2
PC 6

Ambush
Stealth
Pathfinder
Combined Melee Attack

>2x Blightblade
Pow 3, PS 9, Crit: Grevious Wound


Zuriel
>Legion Nephilim Character Warbeast
Spd 6, Str 11, Mat 7, Rat 5, Def 12, Arm 19, Cmd 8
28 boxes
Fury 4?
Threshold 9
FA: C
PC: 10
Large Base

Gunfighter
Flight
Special Issue: Rhyas
Special Issue: Saeryn
Affinity: Rhyas - Stealth
Affinity: Saeryn - Channeler

>2x Blade
Pow 5, PS 16, Chain Attack: if you hit with both initials, make a free ranged attack ignoring Rof
>Gun
Spray 8, Rof 2, Pow 12, Damage Type: Fire, Cont: Fire

>Animus:
Cost 1, Rng Self, Gain an additional die on attack rolls against non-warcaster, non-warlock warrior models


Swarm Scarabs
>Skorne Warbeast Pack
Spd 5, Str 5, Mat 5, Rat 3, Def 11, Arm 12, Cmd 5
Fury 4
Threshold 7
Damage Boxes 10
PC: 5 (Leader + 3)

>Mandible
Pow 3, PS 8, Crit: Paralysis

Advanced Deployment
Steady
Snacking
Swarming Scarabs (+1 to attack and damage rolls against enemy models for each model in the unit that's in melee with the same enemy model, or for each Ardus Soldier)

>Animus:
Cost 2, Rng 6, Target warbeast pack gains Dig In.



Fire Eaters
>Trollblood Trollkin Pyg Unit
Spd 6, Str 7 (5), Mat 6, Rat 6, Def 13, Arm 13, Cmd 8
FA: 2
PC: 4

Tough
Immune to Cold
Assault
Advanced Deployment
(Some rule I don't remember name of) = while on fire gain +5 Arm vs. fire damage, boosted attack and damage roles, Steady and cannot be made Stationary

>Fire Breath
Sp 6, Rof 1, Pow 12, Damage type: Fire, Cont: Fire
>Mace
Pow 6, PS 13(11), Crit: Fire

Brackets are for the Pyg.


Trollkin Highwaymen
>Trollblood Unit
Spd 6, Str 6, Mat 5, Rat 5, Def 12, Arm 14, Cmd, 8
FA: 2
PC: 5/8
Squad Size: Leader +5/Leader +9
Medium Base

Camouflage
Combined Ranged Attack
Swift Hunter
Gunfighter

>2x Pistol
Rng 8, Rof 1, Pow 10



Braylen Wanderheart
>Trollblood Character Solo
Spd 6, Str 6, Mat 5, Rat 6, Def 13, Arm 15, Cmd 9
Damage Boxes 8
FA: C
PC: 3
Medium Base

Swift Hunter
Camouflage
Pathfinder
Prowl
Run and Gun (see Gaston Crosse)
Leadership: Opportunist

>2x Pistols
Rng 8, Rof 1, Pow 12, Lucky

For the record:
Opportunist (Boosted attack and damage rolls against models when attacking from their rear arc)

Brennos
>Circle Character Heavy Warbeast
Spd 5, Str 9, Mat 5, Rat 5, Def 11, Arm 17, Cmd 8
Fury 4
Threshold 10
Damage boxes 29 (9/9/11?)
PC: 9
FA: C
Large Base

Pathfinder
Primal Magic
Sacred Ward
Special Issue [Morvahna]
Affinity [Morvahna]: When the Brennos is damaged or kills an enemy model, Morvhana heals 1

>Horns
Pow 4, PS 13, Crit: Pitch
>Staff
Pow 6, PS 15, Reach, Mage Killer
>Lightning
Rng 12, Rof 1, Pow 11, Thunderbolt

>Animus: Rites of Dawn
When a warbeast in this model's command is forced to use an animus the cost is reduced by 1. Lasts a turn.

Death Wolves
>Circle Wolves of Oroboros Character Unit
Spd 6, Str 7, Mat 7, Rat 4, Def 14, Arm 14, Cmd, 8
FA: C
PC: 5
Squad Size: Leader +2
Small Base

Pathfinder
Fearless
Heart Eater
Cannibal Magic (Start with a corpse token, can spend 1 for Ancient Shroud vs. an attack - ie. only take 1 damage)
Granted (Leader): Overtake
Granted (Grunt1): Prowl
Granted (Grunt2): Gang

>Weapon (Leader)
Pow 6, PS 13, Reach
>Weapon (Grunt1)
Pow 4, PS 11, Powerful Charge
>2xWeapon (Grunt2)
Pow 2, PS 9, Combo-Strike
<<

Młody

Avatar użytkownika

Posty: 306

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 16:43

Lokalizacja: Bydgoszcz

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 6 października 2014, 11:37

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Co do trolli. Mnie strasznie irytuje brak PF na highwaymanach. Tak, mamy dostęp do fellcallera, ale to jest po prostu głupie. Mają kamuflaż, a pathfindera już nie? Poza tym, sprawia to, że do rozpiski koniecznie trzeba wziąć FC znowu... dalej - solos. oportunist fajna sprawa, ale ciężko to wykonać z oddziałem bez AD i PF. Ma ona fajny zestaw zdolności, ale za drogo w porównaniu do tego co robi. 2 strzały na 8 cali i wątpliwe wsparcie oddziału to słaba sprawa. No ale pod Calandrą może jakoś solos + unit znajdą zastosowanie. Tylko, że robi nam się pakiet 8+3+3 punkty z tego. Fire eaters - ciekawi są, niewątpliwie. Ale znowu, żeby ich użyć w pełni potrzebują trochę zachodu w postaci chodzenia blisko siebie, strzelenia blastem z pyry, żeby wszystkich objęło, a poźniej zdjęcia ognia przez kamień, żeby czasem się nie zabili. Może to brzmieć na marudzenie, ale w gruncie rzeczy jestem zadowolony, irytuje mnie jedynie zależność naszych modeli od innych, żadne z nich nie robi czegoś dobrze na własną rękę i można śmiało powiedzieć 'woow'.
<<

kashper

Avatar użytkownika

Posty: 648

Dołączył(a): wtorek, 1 kwietnia 2014, 12:52

Lokalizacja: Gdańsk

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post poniedziałek, 6 października 2014, 11:41

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Strasznie mnie ciekawą te warbeast swarmy :D. Wyglądają ciekawie - szczególnie osy - latają wszędzie i wkurwiają ;).
Heart-Eater+overtake na deathwolfsach? Mniam. Będą przecinali przez piechotę, aż miło :D.
Obrazek
<<

Shonsu

Posty: 1842

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 6 października 2014, 12:07

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

czarny_mj napisał(a):Nowe pygi wydaja sie naprawdę zabawne :D podpalajacy sprej + assault na 3 osobowym unicie moze byc calkeim fajny :D szkoda tylko ze cięzko je będzie podpalić bez zabiajania :P


Z kamieniem miałbyś ARM20, da się przeżyć. ;)

Mnie w nich razi bardziej koszt - jeśli dobrze rozumiem - 4 punkty za 3 gości? Trochę słabo, chyba że spoiler coś pomija (np. virtuoso czy inny gunfighter to by było niezłe z w pełni boostowanymi sprejami).

Z pozostałych rzeczy, których wcześniej nie zauważyłem.
- Solos na strusiu i maximus - wszystkich z otwartymi rękami witam w Skornie :) brakuje mi zarówno tanich solosów do bicia, jak i dobrych strzelców. Aczkolwiek struś jest trochę dyskusyjny. Najbardziej boli w nim brak broni do walki wręcz poza impactem. Jak na 3 punkty i wierzchowca taki solos mógłby być trochę bardziej uniwersalny - z matem6 i pathfinderem mógłby nieźle zaszarżować innego solosa. Strzela nieźle, ale znowu - 3 punkty. AP bez boosta i rat7 aż takie super nie są ani przeciw ciężkim ani lekkim celom. Wcześniej w plotkach mieli mieć 2 strzały, to by dużo zmieniało.

- Elfy mają ambusha? Nono. Się zobaczy. Wyskakuje taki SPD7, CMA, STEALTH i DEF15 na plecach - ja tam już się boję.

- Zaczynam się przekonywać do Ardus Soldiera, bo wcześniej jakoś nie docierał do mnie ten pull i 2 bronie z reachem. To + pathfinder poprawiają jego żałosny SPD.
<<

Koza

Avatar użytkownika

Posty: 1781

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 20:32

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 6 października 2014, 13:39

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Hm. Regrowth na death wolvesach wydaje się ciekawy biorąc pod uwagę jak trudno ich wyczyścić do zera. Ale ofensywnie i tak się mają nijak do misiów/sonsów. Minionowi solosi całkiem w pytkę.
Myślałem że z Brennosem już gorzej być nie może, ale jednak. Staty 11/17 wtf?
Zdolność pygów trochę z dupy - broni ich przed umieraniem od ognia od czego i tak bronił ich kamień. Keltarim chyba brakuje UA na razie.
Obrazek
Wariat napisał(a):
Shino napisał(a): firing formulae transfinite emergence projectora


AAAAYYY MACARENA!
<<

Kruk

Avatar użytkownika

Posty: 711

Dołączył(a): piątek, 5 lipca 2013, 13:51

Lokalizacja: Szczecin

Frakcja: Legion of Everblight

Post poniedziałek, 6 października 2014, 13:44

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Maximus w pyte. Napewno będzie grany. Ale czy kawalerzyści tacy super, meh. Może czegoś nie widze, ale imo tacy se.
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 6 października 2014, 13:45

Re: Rzeczy powiązane z Exigence

Koza napisał(a):Zdolność pygów trochę z dupy - broni ich przed umieraniem od ognia od czego i tak bronił ich kamień.

Po raz: Tam jest tylko jeden pyg. Dwa modele to trollkiny.
Po dwa: Taki pGrim chociażby gra bez kamienia. Inna sprawa, że często jest dylemat czy bardziej przyda się +1 STR czy odporność na continousy, na tym unicie problem będzie mniejszy. Trochę. Chyba. Będę musiał potestować ten oddział.
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nowości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość