Trollbloods nowości
Posty: 64
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
bez electroleapów taki se
Re: Trollbloods nowości
Może jednak Trolle...?
Re: Trollbloods nowości
Kolejny update i Mulg stracil tylko Counter Charge'a Hail to the King baby!
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Trollbloods nowości
Mulg jest do brania w kazdym tierze? jak nie to chyba problem ;P
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Re: Trollbloods nowości
Tylko w PoD Ale i tak ciesze sie jak Glupi
Re: Trollbloods nowości
Spokojnie jeszcze go okroją, przecież to nadal jakaś masakra jest. Na pewno straci arcnoda lub vortexa na rzecz drugiego, posiadanie obu tych zdolności to trochę przegięcie pały. Dla jego dobra lepiej by stracił arcnoda, gdyż nie widzi mi się ta zdolność na bestii za 22pkt.
Re: Trollbloods nowości
a mi sie podoba wlasnie z arc node i nawet z tym vortexem. wlasnie dlatego ze kosztuje 22 punkty i jest heavy hitterem - musisz sie zastanowic jak go uzyc.
Posty: 1181
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa
Frakcja: Cygnar
Re: Trollbloods nowości
ciekawe czy bedzie go mozna disruptowac ^ ^
Posty: 2173
Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15
Lokalizacja: Poznań
Frakcja: Trollbloods
Re: Trollbloods nowości
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
Re: Trollbloods nowości
Chodziło mi o to że arcnode jak i arcane vortex to dość unikalne zdolności i posiadanie ich obu na jednym modelu jest samo w sobie mocne. Pewnie, że nie jest to jakieś tam gięcie matrixa, sam zresztą napisałem, że akurat ten arcnode na tak tłustej bestii nie jest tam jakiś mega. Aczkolwiek arcnode to arcnode i jest bardzo fajną umiejką. Do tego dochodzi primal rage i 19 bazowej siły
Re: Trollbloods nowości
Vortrex jest bardzo fajny w turach gdy sie biega pozniej troche gorzej bo nikt nie chce fury do maxa co nie zmiennia faktu ze paru czarow nie da w siebie wpuscic wiec np. Malo co zdejmie z niego admonishera
dla kazdej hordowej frakcji kazda opcja arcnode jest na wage zlota bo fuzo jest dobrych czarow ktore by sie chcialo rzucic(przewracajka z ragnora np)
Po zwiekszeniu mu pow z pewnoscia bedzie wart 22 pkt ale nie bedzie autoinclude cos jak eye of truth ktory jest wart 20 ale nie zawsze jest na niego miejsce
dla kazdej hordowej frakcji kazda opcja arcnode jest na wage zlota bo fuzo jest dobrych czarow ktore by sie chcialo rzucic(przewracajka z ragnora np)
Po zwiekszeniu mu pow z pewnoscia bedzie wart 22 pkt ale nie bedzie autoinclude cos jak eye of truth ktory jest wart 20 ale nie zawsze jest na niego miejsce
Posty: 2173
Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15
Lokalizacja: Poznań
Frakcja: Trollbloods
Re: Trollbloods nowości
Będzie IMO grany w kombinacjach z MK. Opcja dania mu rage + vortex na kolosa to mega kombo wombo. Mój Doomi 3 się cieszy, szkoda tylko, że oficjalnie to ja tym zagram najwcześniej w październiku
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
Posty: 1181
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa
Frakcja: Cygnar
Re: Trollbloods nowości
Arc Node na ciężkiej bestii jest raczej sytuacyjny prędzej do rzucania spelli na samego Mulga, niż na przeciwnika. Nikt nie będzie pewnie marudził, że jest. Nie jest to jakiś game breaker ważniejszy za to jest ten Arcane Vortex.
Posty: 64
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości