Waramchine Polska 2021 - środowiska lokalne
Posty: 35
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Re: Waramchine Polska 2021 - środowiska lokalne
@Cyel - najpierw zajmiemy berlin, a nastepnie pomaszerujemy na prage , tak mysle ^_^
Ludzie twierdzący że orboros jest broken cierpią na chroniczny zanik zdrowego rozsądku ;)
Re: Waramchine Polska 2021 - środowiska lokalne
@Cyel - nie ukrywam, że prowadzę póki co rozmowy kuluarowe natomiast tylko na tym etapie - chcę by to było otwarte dla każdego kto chce działać (żadna loża masońska ).
Chciałbym by Machina działała w PL mimo problemów dystrybucyjnych czy z pozyskaniem nowych graczy. Finalnie zakładam, że bez zaangażwania całego środowiska byłoby trudno grać pomiędzy miastami. Dlatego też zapraszam do napisania, kto w jakim zakresie chce pomóc ożywiać całość w rzeczywistości popandemicznej. Innym systemom udaje się działać - my też możemy
Temat wyżej pokazuje, że jest potencjał. Widziałem gry, które wracały prawie bedąc ubite przez twórcę (lotr BG, który świetnie sobie radzi), widziałem gry co przedą mimo bycia martwym dystrybucjnie (lotr ale w wersji LCG). Machina jest gdzieś pomiędzy, mając swoje wyzwania ale dalej będąc najlepiej napisanym zaawansowanym bitewniakiem.
Do dzisiaj każda gra for fun sprawa ogromną przyjemność.
Siła w narodzie jest - musimy się tylko na nowo zorganizować, dać informację co i jak, ustalić kanały komunikacji, trochę popromować by było widać, że żyjemy. Na końcu spotkać w realu - to co odróżnia w końcu bitewniaki od jakiejkolwiek gry online.
EDIT: Mea Culpa za literówkę - poprawione
Chciałbym by Machina działała w PL mimo problemów dystrybucyjnych czy z pozyskaniem nowych graczy. Finalnie zakładam, że bez zaangażwania całego środowiska byłoby trudno grać pomiędzy miastami. Dlatego też zapraszam do napisania, kto w jakim zakresie chce pomóc ożywiać całość w rzeczywistości popandemicznej. Innym systemom udaje się działać - my też możemy
Temat wyżej pokazuje, że jest potencjał. Widziałem gry, które wracały prawie bedąc ubite przez twórcę (lotr BG, który świetnie sobie radzi), widziałem gry co przedą mimo bycia martwym dystrybucjnie (lotr ale w wersji LCG). Machina jest gdzieś pomiędzy, mając swoje wyzwania ale dalej będąc najlepiej napisanym zaawansowanym bitewniakiem.
Do dzisiaj każda gra for fun sprawa ogromną przyjemność.
Siła w narodzie jest - musimy się tylko na nowo zorganizować, dać informację co i jak, ustalić kanały komunikacji, trochę popromować by było widać, że żyjemy. Na końcu spotkać w realu - to co odróżnia w końcu bitewniaki od jakiejkolwiek gry online.
EDIT: Mea Culpa za literówkę - poprawione
Re: Waramchine Polska 2021 - środowiska lokalne
Moze to niskie, ale usmiechnalem sie Ven po twojej literowce z nickiem Cyela
Ludzie twierdzący że orboros jest broken cierpią na chroniczny zanik zdrowego rozsądku ;)
Posty: 2173
Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15
Lokalizacja: Poznań
Frakcja: Trollbloods
Re: Waramchine Polska 2021 - środowiska lokalne
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
Posty: 35
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości