FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

sr17 - testy

<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1145

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post sobota, 22 kwietnia 2017, 18:25

Re: sr17 - testy

Dzięki!

A ile, tak na oko, potrzeba by czasu na rozegranie kompletnego scenariusza z 7 tur ? Czy któryś z alternatywnych limitów czasowych z pakietu SR jest tu rozwiązaniem ?

Ciekawe, że w SR, który jako pierwszy ustalił Deathclock jako standard zamiast Timed Turns, to to drugie rozwiązanie może mieć więcej sensu w nowych warunkach.
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4531

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 22 kwietnia 2017, 19:03

Re: sr17 - testy

Nawet powiem dokładnie a nie na oko, bo dogralismy 7 tur już tak z ciekawości i aż godzina dłużej .
Grając sprawnie bo spieszyło nam się .
<<

Shonsu

Posty: 1808

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post sobota, 22 kwietnia 2017, 21:15

Re: sr17 - testy

Też mi się wydaje że 3-4 tury to średnia. Timed turns można spróbować (nigdy nie grałem).

Jedna tylko uwaga - podoba ci się to szanuję tego nie neguję. Ale no właśnie, gra nie skończyła się osiągnięciem zadnego "taktycznego" celu - ani ck, ani na punkty, ani 7 tura z przewagą. Po prostu naparzanka aż komuś skończył się czas. O tym m.in. mówiłem. Mam wrażenie że takich wygranych będzie sporo a trudno to uznać za wyszukaną rozgrywkę. Kwestia gustu of course, może za dużo grałem w gry gdzie scenariusz jest głównym celem i odzwyczailem się od starego dobrego siekania z boltera i zbierania czaszek dla Khorna. ;)
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7251

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post sobota, 22 kwietnia 2017, 22:12

Re: sr17 - testy

Shonsu napisał(a):Timed turns można spróbować (nigdy nie grałem).



Ciesz sie straszne glupi wariant
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4531

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 22 kwietnia 2017, 22:17

Re: sr17 - testy

Dokładnie 3-4 Max.
Niestety shonsu CHYBA warto grać na wyżynke i cintest potem ewentualnie punkty.
Odrazu nastawianie się na punkty jest mało wykonalne , ale po dwoch grach ciężko stwierdzić .

Jutro mam w planach maraton i dam znać jak inne scenario
<<

Markow

Avatar użytkownika

Posty: 428

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:12

Lokalizacja: Wrocław

Frakcja: Circle Orboros

Post niedziela, 23 kwietnia 2017, 13:23

Re: sr17 - testy

Gift napisał(a):
Shonsu napisał(a):Timed turns można spróbować (nigdy nie grałem).



Ciesz sie straszne glupi wariant

Ta.. Wszyscy w MK1 się z tym meczyli. :D Choć wymuszał strasznie dynamiczne granie. :)
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1145

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post niedziela, 23 kwietnia 2017, 14:33

Re: sr17 - testy

A czy przy niższej ilości tur (6 lub nawet 5 zamiast 7) wynik na scenariusz byłby miarodajny Waszym zdaniem ?

Co ciekawe, przy usunięciu scenariuszowej Nagłej Śmierci nagle okazuje się, że może minimalna liczba tur/turniej nie jest tak konieczna bo graczy można łatwiej uszeregować wedle różnych poziomów zwycięstwa jak np w Warhammerach. Co oznacza, że np nawet powyżej 8 graczy można pozostać przy 3 turach, szeregując graczy nie tylko po tym kto wygrał ale też jak bardzo miażdżąco wygrał, przez co zyskuje się czas na wydłużenie limitu DC na każdą bitwę, by mogła potrwać tyle ile trzeba aby dograć ją do końca.
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2328

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 23 kwietnia 2017, 16:30

Re: sr17 - testy

Robienie klasyfikacji po różnych kryteriach zawsze premiuje pewne armie, a inne przycina. SoS jest dla tego tolerowany bo właśnie tego unika. Jako drugi tie breaker CPki już są akceptowalne. Jako pierwszy niekoniecznie.
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4531

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 23 kwietnia 2017, 16:50

Re: sr17 - testy

kolejny scenariusz i fotki :


rozstawienie :

Obrazek

po 1 turze :

Obrazek

po 2 turze :

Obrazek

po 3 turze :

Obrazek

po 4 turze :

Obrazek



Ja zaczynałem i w piątej mojej turze udało się wygrać na scenariusz, 9-3, albo 10-4 z tego co pamiętam.
Akurat w tym scenariuszu bardzo łatwo punktować w turze przeciwnika i te punkty lecą szybko jak cholera.
na czasie miałem 12 minut, Pomek miał 20-25 min, 7 tur na bank dałoby się czasowo rozegrać.

nadal dziwny trochę ten sr17, ale coraz bardziej miły i da się przyzwyczaić.
nawet nie trzeba zbytnio list pod niego zmieniać, czego się piekielnie bałem, ale dodać 2-3 cwanych solosów zawsze spoko
<<

Shonsu

Posty: 1808

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post niedziela, 23 kwietnia 2017, 19:12

Re: sr17 - testy

Cyel napisał(a):A czy przy niższej ilości tur (6 lub nawet 5 zamiast 7) wynik na scenariusz byłby miarodajny Waszym zdaniem ?

Co ciekawe, przy usunięciu scenariuszowej Nagłej Śmierci nagle okazuje się, że może minimalna liczba tur/turniej nie jest tak konieczna bo graczy można łatwiej uszeregować wedle różnych poziomów zwycięstwa jak np w Warhammerach. Co oznacza, że np nawet powyżej 8 graczy można pozostać przy 3 turach, szeregując graczy nie tylko po tym kto wygrał ale też jak bardzo miażdżąco wygrał, przez co zyskuje się czas na wydłużenie limitu DC na każdą bitwę, by mogła potrwać tyle ile trzeba aby dograć ją do końca.


Jeśli zwykle gra będzie się kończyła końcem czasu to pytanie trochę akademickie. Jeśli to pytanie czy wygrane przez DC są miarodajne to kwestia opinii - mz. niezbyt. Jasne że wyrabianie się w czasie to element skilla, ale jeśli cel scenariuszowy jest trudno osiągalny to robi się wyścig nie o to kto zdąży wygrać scenariusz tylko bo ja wiem - kto ekonomiczniej rzuca kostkami czy szybciej mierzy odległości? Dla mnie końcówki gry w stylu jeden gracz przegrał na DC a drugi miał 4 minuty są niezbyt miarodajne.

Co do wydluzania limitu DC to jest on narzucony przez SR (chyba że jest tam jakaś opcja).

Dziekan pozytywny raport. Mam nadzieję że to jednak pójdzie w kierunku takich gier. Zagramy niedługo zobaczymy co wyjdzie z moją ruską bandą. ;)
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4531

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 23 kwietnia 2017, 23:15

Re: sr17 - testy

Chętnie ! :)
Poprzednia strona

Powrót do Raporty z gier

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość