FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Road to WTC2019 by Yaro

<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7496

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 4 października 2017, 12:01

Road to WTC2019 by Yaro

Przed WTC'17 obiecalem Dziekanow ze bede sie staral o zostanie wybranym do reprezentacji w 2019 bo w 2018 w trakcie WTC bede sie zenil (mialo byc tydzien przed, ale Simon nie poinformowal jeszcze ludzi ze WTC bedzie 14-16 wrzesnia a nie tydzien pozniej jak ogloszono to w Belgii), wiec by swoje starania udokumentowac postaram sie pisac raporty z gier jak i je nagrywac. Moze ja i ktos jeszcze sie cos z tego nauczy ;)
Temat zakladam w tym dziale gdyz nie wiem czym bede gral za 2 lata (armii mam 5 wiec cos sie wybierze ;) )
Na chwile obecna maluje grymkiny i zamierzam niedlugo nimi pograc, ale poki nie skoncze to bede sie bawil jeszcze mercami, moze czasem czyms innym.
Na chwile obecna poniewaz wyniki nie sa dla mnie w tej fazie najwazniejsze tylko zabawa oraz thinking out of box, to pierwszy challange ktory sobie ustawiam to zagrac 10 gier Constance.
Na poczatek wymyslilem sobie taka liste do zabawy:

War Room Army

Mercenary - constance

Theme: The Irregulars
4 / 4 Free Cards 75 / 75 Army


Constance Blaize, Knight of the Prophet - WJ: +30
- Sylys Wyshnalyrr, The Seeker - PC: 4
- Gallant - PC: 17 (Battlegroup Points Used: 17)
- Nomad - PC: 11 (Battlegroup Points Used: 11)
- Talon - PC: 7 (Battlegroup Points Used: 2)
- Talon - PC: 7

Rhupert Carvolo, Piper of Ord- PC: 0
Harlan Versh, Illuminated One - PC: 0
Kell Bailoch - PC: 0

Precursor Knights - Leader & 9 Grunts: 15
- Precursor Knight Officer & Standard - Officer & Standard: 0
Precursor Knights - Leader & 9 Grunts: 15
- Precursor Knight Officer & Standard - Officer & Standard: 4
Steelhead Halberdiers - Leader & 5 Grunts: 7
Steelhead Heavy Cavalry - Leader & 4 Grunts: 18


THEME: The Irregulars
---

GENERATED : 10/04/2017 11:51:59
BUILD ID : 2050.17-09-10
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Tutajec

Avatar użytkownika

Posty: 3098

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:18

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 4 października 2017, 12:04

Re: Road to WTC2019 by Yaro

kontra na cryxy widze :P
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7496

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 4 października 2017, 12:08

Re: Road to WTC2019 by Yaro

raczej to co po prostu mi wyszlo ;)
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Posty: 1577

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post środa, 4 października 2017, 12:21

Re: Road to WTC2019 by Yaro

Rok temu jak wracaliśmy z WTC to kminiliśmy Constancje :D teraz w tym tierze by wyglądała tak :D

https://conflictchamber.com/#c6201b_-0J ... iBiBiBiBiB

Mercenary Army - 75 / 75 points
[Theme] The Irregulars

(Blaize 1) Constance Blaize, Knight of the Prophet [+30]
- Gallant [17]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
Anastasia di Bray [0(3)]
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor [0(5)]
Rhupert Carvolo, Piper of Ord [0(4)]
Sergeant Nicolas Verendrye [0(4)]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Steelhead Halberdiers (max) [11]

FEAT i przy 5 stealhedzie martwym przeciwnik nie ma co już zabijać :D a potem zalewa go morze halabard :D
Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7496

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 4 października 2017, 12:22

Re: Road to WTC2019 by Yaro

nie podoba mi sie :P wole jednak cos bardziej zbalansowanego ;)
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7496

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 4 października 2017, 12:32

Re: Road to WTC2019 by Yaro

jeszcze wersja z idrianami :)
https://conflictchamber.com/#c6201b_-0J ... 8Mcccdcccd

Mercenary Army - 75 / 75 points
[Theme] The Irregulars

(Blaize 1) Constance Blaize, Knight of the Prophet [+30]
- Gallant [17]
- Nomad [11]
- Talon [7]
- Sylys Wyshnalyrr, The Seeker [0(4)]
Harlan Versh, Illuminated One [0(4)]
Kell Bailoch [0(5)]
Rhupert Carvolo, Piper of Ord [4]
Idrian Skirmishers (max) [15]
- Idrian Skirmisher Chieftain & Guide [0(5)]
Kayazy Eliminators [5]
Lady Aiyana & Master Holt [8]
Precursor Knights (max) [15]
- Precursor Knight Officer & Standard [4]
Precursor Knights (max) [15]
- Precursor Knight Officer & Standard [4]
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Posty: 1577

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post środa, 4 października 2017, 12:37

Re: Road to WTC2019 by Yaro

yaro napisał(a):nie podoba mi sie :P wole jednak cos bardziej zbalansowanego ;)


Jest moc w tej liście :D przez 3h mieliśmy z niej bekę cytując tekst Dziekana "Ta lista nie przegrywa :D "
Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7496

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 4 października 2017, 12:40

Re: Road to WTC2019 by Yaro

nie mowie ze nie ma uroku, po prostu mi sie nie podoba :P
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2060

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 4 października 2017, 12:48

Re: Road to WTC2019 by Yaro

Co trzeba zrobic by grac w WTC. :)
Musze ograc wszystkich :)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Tutajec

Avatar użytkownika

Posty: 3098

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:18

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 9 października 2017, 00:19

Re: Road to WTC2019 by Yaro

Wystarczy graczy z pierwszego składu :)
<<

melfist

Avatar użytkownika

Posty: 1600

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 00:19

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cryx

Post poniedziałek, 9 października 2017, 16:26

Re: Road to WTC2019 by Yaro

Jest łatwiej niż sie wydaje :p
Melfist napisał(a):Ty Dziekan, może cygnar kupisz ?


Dziekan napisał(a):NIGDY,Wolałbym umrzeć i srać non-stop rzadką sraką
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2060

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 17 października 2017, 16:30

Re: Road to WTC2019 by Yaro

Tutajec napisał(a):Wystarczy graczy z pierwszego składu :)

ok dzięki, zaczynam trening :)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.

Powrót do Raporty z gier

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości