FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4531

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 9 grudnia 2018, 15:36

Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Bardzo proszę o umieszczanie tutaj krótkich reportów/przemyśleń po sobotnich grach.
Jeżeli macie zdjęcia, będzie to mile widziane.
<<

Shaysome

Avatar użytkownika

Posty: 457

Dołączył(a): sobota, 21 czerwca 2014, 18:54

Frakcja: Legion of Everblight

Post niedziela, 9 grudnia 2018, 17:42

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Wrzuciłem już swoją pierwszą grę - druga będzie wieczorem.
http://warmachina.com.pl/viewtopic.php?f=25&t=7438
<<

Blady

Avatar użytkownika

Posty: 2616

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 21:52

Lokalizacja: Legionowo/Warszawa

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 10 grudnia 2018, 11:20

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Kilka zdań o grze na zgrupowaniu.

Ja grałem z Utesem, on miał Makede3 z Molikiem, Gladiatorem, bronzbackiem i jakieś dodatki, były dodatkowo 2 żółwie.
Ja wziąłem Zaadesha, 8 Cyklopów, 2x Ago, Krea, 2 x Żółw, 2x mali poganiacze i gremlin swarm.

Wygrałem rzut i wybrałem, że pójdę pierwszy.

Pobiegłem do przodu, ale poza zasięgi Utesa modeli.
Zaadesh puścił BC na siebie i IR na żółwia.

Ustes pojechał do przodu i cos postrzelał i ustawił się większością poza moimi zasięgami. Zółwiem związał mojego żółwia. i trochę poblokował mi szarżę w drugiego żółwia.

Moja druga tura. zmierzyłem zasięgi i wiedziałem, że bez najmniejszego problemu mogę zabić jeden BE(który wiązał mój), i albo próbować zabijać 2gi BE lub zabić bronzebacka. Wybrałem to drugie. Był Feat. Po mojej 2giej turze wiedziałem, że BARDZO ciężko będzie mi to przegrać. Zabiłem bez problemu BE i Bronzbacka a dodatkowo Kree;)
Sam wystawiłem na śmierć 1 cyklopa oraz BE z 22 Arma i Agonizerem czyli 24. Reszta za chmurkami i poza zasięgami Molika i jego SS.

Utes zabija mi agonizera obstawą do M3, ona sama dostaje DS od zółwia i się przewraca. Utes musiał zaangażować większość armii aby zabić żółwia. W sumie to co mu zostało poza drugim BE. BE poszeł w cyklopy, jednego zabił, zabił też ago. dosał jakiś mały dam z DS od nich. Nie wszedł do strefy i dostałem 2pkt. Utes 1.


Kolejna moja tura to trzymanie się poza zasięgami i zabijanie modeli. Zginął BE i obstawa do makedy.

Utes próbował rzeźbić, ale małe szanse były na wyciągnięcie tego.
Skończyło się na scenariusz chyba 8-3.

Podsumowanie
1. Zaadesh jest fajny ma takie mirrory
2. Błędy Utesa, a dokładnie oddanie mi modeli za free
3. Kontrola stołu dzięki chmurom
4. Feat jest jeszcze mocniejszy kiedy możesz przepuścić Alfa Strike

P.S.
Byłem w Teamie Kondziora
<<

kondzioro

Posty: 1362

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 18:56

Frakcja: Cryx

Post poniedziałek, 10 grudnia 2018, 14:42

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Ja dziękuję mojej drużynie za walkę i zasłużone zwycięstwo :) Byłem odpowiedzialny za parowanie, podczas którego mieliśmy tak naprawdę jeden duży problem i kilka mniejszych. W 5 graliśmy Hordami, więc cefale Tomka były superefektywne na większość naszych list, mogłem na nie grać tylko ja lub Shaysome. Dlatego po wygranym rzucie o parowanie (dzięki Mefju :* ) wzięliśmy 3 pairingi. Moim zdaniem bardzo dobrze udało nam się sparować, koniec końców ja grałem na cefale Tomka.

Moją parą był plus minus klasyczny Rask (tyle, że z Meat Thresherem) i Maelok z kolosem. Grając na Thexusa nie miałem czego szukać Raskiem, więc oczywiście wybór padł na Maeloka.

Maelok
Dracodile
Bull Snapper
5x Min Posse
Bokor i szamblersi
2x Witch Doctor
Warlock attachment gatorski
Feralgeist

vs

Thexus
2x Monstrosity ze slamem
1x Monstrosity z dragiem
3x Max Benderzy
2x Min Drożdże
2x Krasnoludzka artyleria z szefem
2x Solos od monstrów
1x Machine Wraith
2x Overlordzi

Scenariusz: Spread the Net

Pomysł na grę: Tomek grał jedną z najbardziej skomplikowanych i czasochłonnych armii w tym systemie chyba, więc moim założeniem było przede wszystkim nie przegrać na punkty przed końcem 7 tury i nie odpaść za bardzo w cpkach. Wiedziałem, że im dłużej będzie trwała gra tym moja armia będzie silniejsza, a jego słabsza (szczególnie, że na niego będzie bardziej naciskać zegar).

Teren: nic szczególnego co by strasznie wpływało na grę, na środku była płonąca chmura, która pozwalała Tomkowi fajnie chować monstra.

Tomek wygrał rzut i wziął zaczynanie. Ja tak czy siak chciałem lecieć drugi, więc dla mnie spoko. Gra była generalnie wyrzynką przez 4 tury, a potem Tomkowi skończył się efektywnie czas i musiał robić bardzo szybkie i suboptymalne ( ;) ) tury. Ja uważałem, że najmocniejszym moim modelem w tym MU jest kolos i zgodnie z planem w 2 turze zaparkowałem go na skraju mojej prostokątnej strefy tak żeby contestował flagę Tomka. To pozwoliło mi wyłączyć ze scenariusza moją prawą stronę stołu jednocześnie mając model do scorowania mojej prostokątnej strefy. Oczywiście okazało się, że nie zrobiłem tego za darmo. Przed jego spodziewaną turą feata (czyli 3.) odpaliłem swojego ustawiając gatory 12" Maelok tak żeby Tomek mi ich nie wyjął. Jak się okazało było to błędne założenie, bo nie wymyśliłem tego, że on dodatkowo wytelekinezuje mojego castera do tyłu, dodatkowo jeszcze zostawiając mojego kolosa poza kontrolą (na szczęście nie oblał frenzy i rzucił wymaganą 5 <3 ). Koniec końców mój plan na grę się powiódł - Tomek wyszedł tylko na 2 punkty przewagi w momencie kiedy zaczął mu się kończyć czas. Ja w tym czasie powoli przejmowałem kontrolę nad swoją prawą stroną i gra skończyła się ostatecznie 8:8 i z moją zdecydowaną przewagą w AP (udało się nie stracić żadnego całego oddziału Posse).

Rzeczy do nauki:
- trzeba zawsze trzymać castera 15" od tego typka co przyciąga, bo przyciągnie i zabije (wystawiłem się w tej grze raz na to ck)
- mając defensywny czar w kontroli trzeba wliczać TK w castera grając na Thexua, 2" zapasu to za mało
- grając na Thexusa trzeba mieć 2" zapasu kontroli do bestii
- monstrum z dragiem ma również AoE 3 quake
- w końcówce blokując strefy Thexusowi (i wszystkim casterom z TK) trzeba pamiętać o telekinezie i blokowanie "pypciem" jest nieefektywne

Drużyna wygrała 4:1, Blady, Shaysome, Mefju, Quar gratulacje :) Ja niestety byłem chory i przyszedłem tylko na grę drużynową, bo nie chciałem chłopaków wystawiać, po grze z Tomkiem powrót do łóżka, więc jedna gra ode mnie. Dzięki Dziekan za organizację <3
<<

Mefju

Avatar użytkownika

Posty: 841

Dołączył(a): czwartek, 23 stycznia 2014, 16:23

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 10 grudnia 2018, 16:38

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Krótki raporcik pójdzie również ode mnie. Przez to, że Grymkiny w malowaniu wziąłem na testy dwa netdecki Orborosu.

Circle Army - 75 / 75 points
[Theme] The Bones of Orboros

[Krueger 2] Krueger the Stormlord [+27]
- Megalith [20]
- Wold Guardian [16]
- Woldwarden [14]
- Woldwarden [14]
- Woldwyrd [9]
- Woldwyrd [9]
Blackclad Stoneshaper [0(3)]
Blackclad Stoneshaper [0(3)]
Blackclad Stoneshaper [3]
Blackclad Wayfarer [0(4)]
Swamp Gobber Chef [1]
Sentry Stone & Mannikins [5]
Sentry Stone & Mannikins [5]
Shifting Stones [3]
Shifting Stones [3]

Circle Army - 75 / 75 points
[Theme] The Devourer's Host

[Morvahna 1] Morvahna the Autumnblade [+28]
- Brennos the Elderhorn [15]
- Gnarlhorn Satyr [12]
Gallows Grove [2]
Lord of the Feast [0(6)]
Swamp Gobber Chef [1]
Tharn Ravager Shaman [4]
Tharn Ravager Shaman [4]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Boil Master & Spirit Cauldron [5]
Tharn Bloodtrackers (max) [15]
- Nuala the Huntress [4]
Tharn Ravagers (max) [15]
- Tharn Ravager Chieftain [5]
Tharn Ravagers (max) [15]
- Tharn Ravager Chieftain [5]

Dziakno Moreno dobrał nas w drużyny i od razu przeszliśmy do parowania. Grałem w drużynie kapitanowanej przez Kondziora, w której był jeszcze Quar, Shaysome, Blady. Udało nam się wygrać rzut o zaczynanie i bardzo szybko udało nam się zidentyfikować sytuacje, w których możemy sobie zapewnić dobry paring. W naszych rozkminach chcieliśmy dostawić Kondziora lub Shaysoma do Tutajca i Bladego do Utesa. Przeciwnicy pierwszego wystawili ArChaina z dwoma Morvanhami na co do parowania poszedłem ja i Quar. Uznaliśmy, że Kruger2 powinien być w stanie sukcesywnie wybijać i punktować na Morv1 a Morv2 solidnie przycina zasięgi i te wilczyce nie są aż tak groźne. ArChain zdecydował, że będzie grał ze mną i po wyborze list zaczęliśmy grę Kruger2 na Morv2.

Scenariusz: Spread the Net

Circle Army - 75 / 75 points
[Theme] The Devourer's Host

!!! Your army contains a pre-release entry.

[Morvahna 2] Morvahna the Dawnshadow [+27]
- Warpwolf Stalker [17]
- Warpwolf Stalker [17]
Lord of the Feast [0(6)]
Swamp Gobber Chef [1]
Tharn Ravager Shaman [4]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Boil Master & Spirit Cauldron [5]
Bríghid & Caul [7]
Tharn Ravagers (min) [10]
- Tharn Ravager Chieftain [5]
Tharn Wolf Riders (max) [18]
Tharn Wolf Riders (max) [18]


Karol wygrał rzut na zaczynanie i zdecydował o wyborze terenu co miało bardzo duże znaczenie, ponieważ po mojej stronie znajdowały się da impasy, które zmuszały mnie do rozdzielenia armii. W pierwszej turze pobiegłem wszystkim tak daleko jak się dało pozostają mimo wszystko poza zasięgami, w których mogło się coś złego stać. W swojej Karol podszedł wszystkim do przodu wystawiając mi do zabicia dwóch ravagerów, natomiast reszta armii znajdowała się poza moimi zasięgami przez to że na kluczowych modelach miał stealth. Duet i Lorda ustawił tak, że niestety nie mogłem bezkarnie podbiec gobberem do flagi chcąc zapunktować w jego turze. Karol w swojej turze odpalił kocioł i przyciągnął mi Wardena, którego potem bez problemu zabił szarżującymi wilczycami. W tym momencie gra mi się bardzo skomplikowała, ponieważ wyszło moje nieogranie z nowymi modelami, ponieważ kompletnie zapomniałem o tej umiejętności kotła. Warden stykał się z megalithem i wystarczyło 0,5" przestawić Shifting stone żeby nie doszło do tego pusha. Na koniec tury było 1:2 dla Karola. W mojej turze agresywnie wyczyściłem co się dało, ustawiłem Krugera poza zasięgami i skończyliśmy turę z wynikiem 5:2 dla mnie. W kolejnej turze Karol kociołkiem wyciągnął mi i zabił Megalitha, ubił Sentry Stona i z feata wrócił wszystko co mu do tej pory zabiłem. Niestety kiepsko się ustawiłem i dałem Karolowi scontestować wszystkie elementy scenariusza. W tym momencie tracąc całkowicie jedną flankę i tempo poddałem grę.

Wnioski: Zdecydowanie wyszło w tej grze moje nieogranie co bardzo łatwo można poprawić zwiększając liczbę gier. Bardzo dawno również nie grałem rozpiską, w której tak bardzo trzeba chronić wszystkie modele. Niby Dreamer też boli jak traci jakąś bestię, ale mam wrażenie, że tutaj jest to jeszcze bardziej bolesne i muszę zdecydowanie potrenować granie tego typu rozpiskami. Z powyższym wiąże się też maksymalizowanie użyteczności poszczególnych modeli na co mi zwrócił uwagę Dziekan. Uważam, że powyższe przyjdą z czasem w miarę nauki. Jeśli natomiast chodzi o samą rozpiskę to na ten moment wylatuje z niej na pewno jeden stoneshaper i gobber na rzecz mist speakera. W przyszłości rozważę wymianę Wold Guardiana na coś innego, natomiast jeszcze kilka gier nim zagram zanim do tego dojdzie.

Mimo mojej porażki drużyna wygrała 4:1, czego wszystkim członkom drużyny bardzo gratuluję.

Drugą grę zagrałem na Shonsu i jego klocki duplo.

Cygnar Army - 75 / 75 points
[Theme] Heavy Metal

[Stryker 1] Commander Coleman Stryker [+30]
- Defender [16]
- Reliant [14]
- Stormwall [39]
Captain Arlan Strangewayes [0(4)]
Harlan Versh, Illuminated One [0(4)]
Viktor Pendrake [0(4)]
Storm Strider [18]
Storm Strider [18]

Wziąłem Morvanhę1 i zagraliśmy ten sam scenariusz. Bardzo duże znaczenie w tej grze miało zaczynanie dzięki czemu udało mi się bardzo mocno zepchnąć Piotra do defensywy i szybko zacząłem punktować. Wracające modele bardzo fajnie zapychały te huge basy. Dopiero po grze doczytaliśmy, że z electro leapów nie odpala się rapid healing, natomiast ciężko mi teraz stwierdzić jak dużo by to zmieniło w finalnym rozrachunku. Trudno mi po cokolwiek powiedzieć o mojej rozpisce po tej grze i uważam, że będę musiał jeszcze nią pograć przez to, że chcąc wywalczyć jak największą przewagę na punkty wbiłem się większością armii w strykera w turze jego feata i nie za dużo zrobiłem. Uważam, natomiast że grając tylko na dwóch bestiach muszę rozważyć dodanie shifting stonesów, bo grając na patelni przeciwko strzeleckiej rozpie musiałem cały czas je trzymać przy sobie i się nimi zasłaniać.
Proud member of:
"Towarzystwo wzajemnej adoracji wiecznego narzekania"
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2134

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 10 grudnia 2018, 17:18

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Shonsu z jakąś można powiedzieć klasyczna op rozpiska prawie że, co to za historie xD
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4531

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 10 grudnia 2018, 17:21

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Sam byłem zdziwiony..
<<

Shonsu

Posty: 1808

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 10 grudnia 2018, 20:13

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Tak się kończy granie cygnarem. A potem będę straszył ludzi swoim wielkim wojownikiem jak Kamil. :(
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2134

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 10 grudnia 2018, 20:29

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Jak wejdzie morrowan theme cygnar wroci :P GD do strzelania morrowany do zabijania
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Tutajec

Avatar użytkownika

Posty: 3098

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:18

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 11 grudnia 2018, 10:58

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Blady jeszcze opisz druga bitwe która wygrałeś :)
<<

Blady

Avatar użytkownika

Posty: 2616

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 21:52

Lokalizacja: Legionowo/Warszawa

Frakcja: Khador

Post wtorek, 11 grudnia 2018, 11:09

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Którą? :)
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4531

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 11 grudnia 2018, 11:10

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

To Utes chyba powinien opisać?
<<

Tutajec

Avatar użytkownika

Posty: 3098

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:18

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 11 grudnia 2018, 17:41

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

A no tak, pomyliło mi się XD
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4531

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 20 grudnia 2018, 23:31

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Tomek, Utes , Arhain, Quar, Maximus - reporty plis.
Moge byc skrotowe, napiszcie do niedzieli
<<

Arhain

Avatar użytkownika

Posty: 5233

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:59

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Grymkin

Post niedziela, 23 grudnia 2018, 01:08

Re: Reporty ze zgrupowania 8.12 Warszawa

Mefju napisał(a):
Circle Army - 75 / 75 points
[Theme] The Bones of Orboros

[Krueger 2] Krueger the Stormlord [+27]
- Megalith [20]
- Wold Guardian [16]
- Woldwarden [14]
- Woldwarden [14]
- Woldwyrd [9]
- Woldwyrd [9]
Blackclad Stoneshaper [0(3)]
Blackclad Stoneshaper [0(3)]
Blackclad Stoneshaper [3]
Blackclad Wayfarer [0(4)]
Swamp Gobber Chef [1]
Sentry Stone & Mannikins [5]
Sentry Stone & Mannikins [5]
Shifting Stones [3]
Shifting Stones [3]

Circle Army - 75 / 75 points
[Theme] The Devourer's Host

[Morvahna 1] Morvahna the Autumnblade [+28]
- Brennos the Elderhorn [15]
- Gnarlhorn Satyr [12]
Gallows Grove [2]
Lord of the Feast [0(6)]
Swamp Gobber Chef [1]
Tharn Ravager Shaman [4]
Tharn Ravager Shaman [4]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Boil Master & Spirit Cauldron [5]
Tharn Bloodtrackers (max) [15]
- Nuala the Huntress [4]
Tharn Ravagers (max) [15]
- Tharn Ravager Chieftain [5]
Tharn Ravagers (max) [15]
- Tharn Ravager Chieftain [5]

Dziakno Moreno dobrał nas w drużyny i od razu przeszliśmy do parowania. Grałem w drużynie kapitanowanej przez Kondziora, w której był jeszcze Quar, Shaysome, Blady. Udało nam się wygrać rzut o zaczynanie i bardzo szybko udało nam się zidentyfikować sytuacje, w których możemy sobie zapewnić dobry paring. W naszych rozkminach chcieliśmy dostawić Kondziora lub Shaysoma do Tutajca i Bladego do Utesa. Przeciwnicy pierwszego wystawili ArChaina z dwoma Morvanhami na co do parowania poszedłem ja i Quar. Uznaliśmy, że Kruger2 powinien być w stanie sukcesywnie wybijać i punktować na Morv1 a Morv2 solidnie przycina zasięgi i te wilczyce nie są aż tak groźne. ArChain zdecydował, że będzie grał ze mną i po wyborze list zaczęliśmy grę Kruger2 na Morv2.

Scenariusz: Spread the Net

Circle Army - 75 / 75 points
[Theme] The Devourer's Host

!!! Your army contains a pre-release entry.

[Morvahna 2] Morvahna the Dawnshadow [+27]
- Warpwolf Stalker [17]
- Warpwolf Stalker [17]
Lord of the Feast [0(6)]
Swamp Gobber Chef [1]
Tharn Ravager Shaman [4]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Boil Master & Spirit Cauldron [5]
Bríghid & Caul [7]
Tharn Ravagers (min) [10]
- Tharn Ravager Chieftain [5]
Tharn Wolf Riders (max) [18]
Tharn Wolf Riders (max) [18]


Karol wygrał rzut na zaczynanie i zdecydował o wyborze terenu co miało bardzo duże znaczenie, ponieważ po mojej stronie znajdowały się da impasy, które zmuszały mnie do rozdzielenia armii. W pierwszej turze pobiegłem wszystkim tak daleko jak się dało pozostają mimo wszystko poza zasięgami, w których mogło się coś złego stać. W swojej Karol podszedł wszystkim do przodu wystawiając mi do zabicia dwóch ravagerów, natomiast reszta armii znajdowała się poza moimi zasięgami przez to że na kluczowych modelach miał stealth. Duet i Lorda ustawił tak, że niestety nie mogłem bezkarnie podbiec gobberem do flagi chcąc zapunktować w jego turze. Karol w swojej turze odpalił kocioł i przyciągnął mi Wardena, którego potem bez problemu zabił szarżującymi wilczycami. W tym momencie gra mi się bardzo skomplikowała, ponieważ wyszło moje nieogranie z nowymi modelami, ponieważ kompletnie zapomniałem o tej umiejętności kotła. Warden stykał się z megalithem i wystarczyło 0,5" przestawić Shifting stone żeby nie doszło do tego pusha. Na koniec tury było 1:2 dla Karola. W mojej turze agresywnie wyczyściłem co się dało, ustawiłem Krugera poza zasięgami i skończyliśmy turę z wynikiem 5:2 dla mnie. W kolejnej turze Karol kociołkiem wyciągnął mi i zabił Megalitha, ubił Sentry Stona i z feata wrócił wszystko co mu do tej pory zabiłem. Niestety kiepsko się ustawiłem i dałem Karolowi scontestować wszystkie elementy scenariusza. W tym momencie tracąc całkowicie jedną flankę i tempo poddałem grę.

Wnioski: Zdecydowanie wyszło w tej grze moje nieogranie co bardzo łatwo można poprawić zwiększając liczbę gier. Bardzo dawno również nie grałem rozpiską, w której tak bardzo trzeba chronić wszystkie modele. Niby Dreamer też boli jak traci jakąś bestię, ale mam wrażenie, że tutaj jest to jeszcze bardziej bolesne i muszę zdecydowanie potrenować granie tego typu rozpiskami. Z powyższym wiąże się też maksymalizowanie użyteczności poszczególnych modeli na co mi zwrócił uwagę Dziekan. Uważam, że powyższe przyjdą z czasem w miarę nauki. Jeśli natomiast chodzi o samą rozpiskę to na ten moment wylatuje z niej na pewno jeden stoneshaper i gobber na rzecz mist speakera. W przyszłości rozważę wymianę Wold Guardiana na coś innego, natomiast jeszcze kilka gier nim zagram zanim do tego dojdzie.



Leci kontrraport ode mnie:

Parował nas Captain Here. Tradycyjnie poleciałem na wystawkę. Tak się złożyło, że drużynach, które się złożyły nie miałem złego mu. Do wyboru dostałem Quara i Mefju, więc zgarnąłem Orboros, na który było mniej chetnych oraz niewygodny dla Cyela stół z impasami.

Jeśli chodzi o sam mu Morv1/Morv2 vs Morv1/Kruger2 na Bonesach wydaje mi się, że miałem dużą przewagę na starcie. Na moje oko Morv2 robi swojemu pieszemu odpowiednikowi rzeźnię. Wilczyce dają nieprawdopodobną przewagę w zasięgach i mam sprytniejszą, jakby to powiedział Dziekan, bg (dwa stalkery vs brennos i slamkozioł). Z Krugerem też jest ok, bo praktycznie cała armia ze stealthem pozbawia go sporej liczby sztuczek. Duże podstawki wilczyc ułatwiają ustawianie się na feata. Kociołek straszy jednak biegające luzem kamulce i co najważniejsze wracanie ok. 8-10 modeli powinno przesądzić sytuację na stole.

Wygrałem rzut i oddałem Mefju gorszą stronę i punktowałem pierwszy. Planem na grę było zdobycie punktu przewagi w drugiej turze by nie przegrać "na raz" i ustawiać się tak by zdobycie 4 punktów w odpowiedzi było możliwe, lecz okupione stratami, z których nie będzie już powrotu, a dalsze powiększanie przewagi punktowej niemożliwe. Miniplanem było sprawdzenie czy Brydzia i Karol radzą sobie na stole ze słupkami tak dobrze jak w mojej głowie. Zasięgu Karol ma 11". Manikiny bez celowania trafiają go na 10. Ranią na -7. Jeden słupek ma zatem dwie tury ładowania w zioma i maksymalnie dwa razy po trzy boosty. Realnie dwie próby trafienia na 2d6 i potem w pełni zboostowana sprayka na -7. Powinien przeżyć.

eMorvahna uzbrojona w obsceniczne zasięgi wilczyc jest bardzo skuteczna przeciwko armiom z ograniczoną liczbą aktywacji. Zabijanie modeli ze stealthem i wysokim def jest kosztowne, a armia topnieje. eMorvahna zaczyna realnie tracić swoją dopiero po wskrzeszeniu z feata.

Parowanie chyba poszło nam średnio. Przyznaję, że pierwszej turze Mefju obstawiłem wynik na 1:4, max 2:3 dla nas i dostaliśmy srogie lanie. Gratulacje Panowie ;)

listy:
https://conflictchamber.com/#c8201b_-0j ... mSmi5wmHmH

Circle Army - 65 / 75 points
[Theme] The Devourer's Host

!!! This army contains pre-release entries.

[Morvahna 1] Morvahna the Autumnblade [+28]
- Argus Moonhound [6]
- Argus Moonhound [6]
- Brennos the Elderhorn [15]
- Tharn Blood Shaman [4]
Lord of the Feast [0(6)]
Boil Master & Spirit Cauldron [5]
Bríghid & Caul [7]
Tharn Bloodtrackers (max) [15]
- Nuala the Huntress [4]
Tharn Ravagers (max) [15]
- Tharn Ravager Chieftain [0(5)]
Tharn Ravagers (max) [15]
- Tharn Ravager Chieftain [0(5)]

Circle Army - 75 / 75 points
[Theme] The Devourer's Host

!!! This army contains a pre-release entry.

[Morvahna 2] Morvahna the Dawnshadow [+27]
- Warpwolf Stalker [17]
- Warpwolf Stalker [17]
Lord of the Feast [0(6)]
Swamp Gobber Chef [1]
Tharn Ravager Shaman [4]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Boil Master & Spirit Cauldron [5]
Bríghid & Caul [7]
Tharn Ravagers (min) [10]
- Tharn Ravager Chieftain [5]
Tharn Wolf Riders (max) [18]
Tharn Wolf Riders (max) [18]
Następna strona

Powrót do Raporty z gier

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron