Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Qc minionuje (też na MoCy :P)
Generalnie od MPków gram (o ile gram, bo bitew jest za mało by mieć status "ogrania") prawie wyłącznie minionami. Niestety wszystkie gry kompetytywne grałem Arkadiusem ponieważ mam różne dylematy nad druga listą - wszystko wskazuje na to, ze doktor przy większym ograniu może grać bardzo szerokie paringi, ale nie specjalnie rodzi sobie z wypornymi spamami piechoty (tharny, satyxie bo force barriera, ogry są dosyć specyficzne bo niby wychodzi dobrze, ale głównie przez obecność kolosa i to, ze testowe gry grałem z Dahlią w liście). Do tego dyskusyjna jest gra w gunliny - docelowo wydaje się że więcej sparingów pozwoli ocenić czy potrzebuje specjalnego dropu w kolosy lub crucible czy w nowe steelheady. Chciałbym wierzyć, że doktor ma wystarczające zasięgi by grać w te rzeczy ale jakby nie... to może druga lista? Podobno druga lista pomaga pokrywać braki głównej listy i to jedna ze strategii list buildingu . Myślę o kilku partnerach:
1. Maleok. Smaczny i zdrowy. 3 x posse + engine lub 4 posse. W teorii solidna gra w tharny/ogry. Mortality + snacking na posse pomaga kontrować większość tamtejszych techów, do tego bazowo wyrównują threat tharnów bez hunters marka i są szybsze niż ogry bez minifeata. Przewyższają jedno i drugie (13 cali) przy szarżowaniu w zywe cele i rezygnacji z rerolli to hit. Wadą jest to, że lista nie gra w gunliny - w teorii trochę w crucible, ale kolosy zrobią co chcą z nim. Więc jeżeli Arkadius dostarczy walkę z gunlinami, to jest to dobra opcja. Pytanie co z khadorem - posse nie radza sobie z armourem, Arkadius ma problem ze spamem wypornej piechoty i doomsy też radością nie są. Dylematy
2. Barnabus 2. Główne zalety to kombinacja Rebuke z Dahlią dająca sporo kontroli. Do tego caster sam z siebie ma GW, RFP i spory wygar. Niestety ma podobne problemy w gunliny jak Maleok i inny - brak listy. Opcjom w WWFF brakuje ciałek pod feata, w blindwaterze wydaje się, że te modele dostają za mało wsparcia i za mało robią w porównaniu do konkurencji (Maleoczek...). Ale będziem rozkminiać. Jak ktoś, np Kondzioro ;D ma przemyslenia co ten caster robi i jak ciśnie to zapraszam
3. Sturm i Drang - na Dracodilu, kontrola przy pomocy Polarity Fielda, Vision, Feata, Deceleracji i TK. Do tego Dahlia (którą chyba na 100% chce miec w drugiej liście) więc dodając chmurki z mire i blind z kolosa jest tutaj bardzo duzo sztuczek. Lista wymaga sporo ogrania ale na peirwszy rzut oka wydaje sie bardzo solidna tam, gdzie nie ma gigantycznego arma, powinna radzić sobie w medium basy. Natomiast Deceleracja za mało pomaga vs Crucible (i tak mają za duży wygar) i judicatory z blessed. Bez blessed jeszcze można rozmawiać ; ) No i caster jest bardzo wymagajacy od kierowcy, pozycjonowanie tego wymaga duzo ćwiczeń. No ale to chyba cecha minionów - trzeba tym dużo grać Poza Maleokiem
4. Rask - No to chyba czujemy czemu by miał być dobry w gunliny ; ) do Dahli (haha) dajemy Snapjawa i wstepnie chce Miska i Mire z wrestlerem. Mamy cloudwall na 10 cali, mamy samodzielnie odpornego wrongeye - wydaje się to solidny drop w menoth i crucible. Do tego jest bardzo sporo wygaru i sensowne zasięgi. Problemem wydaja sie tharny - ta lista trafianie poprawia raczej na pojedynczych modelach. Za to ogry czy samowary powinno trafiać ok.
Krotko mówiąc na ten moment mam około 7 list pod testy (po 2 Maleoka i barnaby2) i w najbliższym czasie przewiduje trochę testów vs kallus1 na ograch czy anamag bo to mam dostępne pod ręką. Może jakaś okazjonalna weryfikacja z Menothem Simona czy Khadorem Tantala więc przynajmniej testowane paringi mam w zasięgu
Gdyby ktoś miał jakieś przemyślenia, pomysł czy podpowiedź zapraszam do partycypacji.