Strzelający Khador
Posty: 57
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Strzelający Khador
@Tantal
W WM ogólnie nie ma przyjemnego startu i trzeba być wytrwałym żeby poznać wszystkich przeciwników. Może rownie dobrze wziąć superhiper rozpę piechotną i przegrywać ciągle na czas albo przez CK. Też zniechęcające.
Oczywiście nie wszystkie modele mają sens ale nie widzę powodu żeby nie grać w Khadorze jackami. Tobie piechota rozjeżdzała jacki a u mnie Karchev był skuteczną turniejową kontrą na Cryx i PoM - każdemu podchodzi coś innego. Uważam że skuteczniejsze jest dojście do skutecznych rozp pasujących do własnych koncepcji niż jechanie na hypie z cida bo to jest skuteczne przez chwilę a potem ci coś zmienią i się zniechęcasz do frakcji ("grałem nie tym co chciałem a teraz to do tego nie działa!").
W WM ogólnie nie ma przyjemnego startu i trzeba być wytrwałym żeby poznać wszystkich przeciwników. Może rownie dobrze wziąć superhiper rozpę piechotną i przegrywać ciągle na czas albo przez CK. Też zniechęcające.
Oczywiście nie wszystkie modele mają sens ale nie widzę powodu żeby nie grać w Khadorze jackami. Tobie piechota rozjeżdzała jacki a u mnie Karchev był skuteczną turniejową kontrą na Cryx i PoM - każdemu podchodzi coś innego. Uważam że skuteczniejsze jest dojście do skutecznych rozp pasujących do własnych koncepcji niż jechanie na hypie z cida bo to jest skuteczne przez chwilę a potem ci coś zmienią i się zniechęcasz do frakcji ("grałem nie tym co chciałem a teraz to do tego nie działa!").
Re: Strzelający Khador
Ja tam bede zawesze za nietypowymi rozpami i zawsze mysle ze nawet najgorsza rozpa mozna powalczyc ale tez mozna babrac sie kijem w wielkiej kupie. Zawsze tak bedzie ale z czasem kazdy sie ogra
Re: Strzelający Khador
Ale ja nigdy nie powiedziałem, że trzeba grać tylko tym co wychodzi bo super silne i w ogóle POWERGAMING. Sam dopiero w zeszłym tygodniu zagrałem pierwszy raz nowymi doomsami. Po prostu uważam, że są ciekawsze wybory niż jawsy i to nie koniecznie te doomsy(choć tutaj naprawdę można się pobawić casterami, którzy dawno nie grali). Oczywiście jest to subiektywna ocena i ktoś to widzi na pewno inaczej. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć good luck i przyjemnej gry (tutaj bez ironi ). Przecież sam grałem tyle czasu strakhovem.. może to przez to taka gorycz ze mnie wypływa
Problem z tymi jackami jest taki, że bonusy z dedykowanego dla nich thema są po prostu słabe. I raczej to się za szybko nie zmieni, bo były już 2 CiDy dla khadoru.
Problem z tymi jackami jest taki, że bonusy z dedykowanego dla nich thema są po prostu słabe. I raczej to się za szybko nie zmieni, bo były już 2 CiDy dla khadoru.
Re: Strzelający Khador
Nie ma aż takiej tragedii, bez przesady. Jacki khadorskie mają dobrego arma, dobrze i mocno biją, jedynym ich problemem jest prędkość, którą łatwo kilkoma casterami podnieść. Oczywiście problemem jest ilość wypłacanych ataków, przez stadko high-def piechoty ciężko się przemielić, ale tu potrafią pomóc Manhunterzy, placki, Widowmakerzy czy Eliminatorki. Pewnie stado samowarów działa nieco lepiej, ale płakać nad biednymi Jackami nie ma co
Re: Strzelający Khador
Tak na prawdę moim zdaniem najlepiej na jackach gra się w Armored Corps z Sorschą3
https://conflictchamber.com/#c3201b_-0T ... l2l7l17Qgd
Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Armored Corps
[Sorscha 3] Kommandant Sorscha Kratikoff [+28]
- Berserker [8]
- Berserker [8]
- Berserker [8]
- Berserker [8]
- Berserker [8]
Man-O-War Drakhun [9]
Man-O-War Drakhun [9]
Man-O-War Kovnik [4]
Man-O-War Suppression Tanker [0(6)]
Man-O-War Suppression Tanker [0(6)]
Kommandant Atanas Arconovich & Standard [7]
Man-O-War Demolition Corps (max) [14]
- Sergeant Dragos Dragadovich [0(6)]
Man-O-War Shocktroopers (max) [16]
- Man-O-War Shocktrooper Officer [4]
Grałem czymś podobnym i na prawdę jest fajna opcja na te berzerkery bo mają sporą ilość ataków jak fajnie wejdą w piechotę i potencjalnego flanka co da im mat 8.
Drakhuny nie muszą być koniecznie ale fajnie rozdają flanka, mają Counter Charga (co ze spellem Sorschy daje sporo modeli z CC).
Polecam od siebie taką listę do pobawienia się jackami. Berzerkery nie są must have, ale mnie tak się lista fajnie składa.
https://conflictchamber.com/#c3201b_-0T ... l2l7l17Qgd
Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Armored Corps
[Sorscha 3] Kommandant Sorscha Kratikoff [+28]
- Berserker [8]
- Berserker [8]
- Berserker [8]
- Berserker [8]
- Berserker [8]
Man-O-War Drakhun [9]
Man-O-War Drakhun [9]
Man-O-War Kovnik [4]
Man-O-War Suppression Tanker [0(6)]
Man-O-War Suppression Tanker [0(6)]
Kommandant Atanas Arconovich & Standard [7]
Man-O-War Demolition Corps (max) [14]
- Sergeant Dragos Dragadovich [0(6)]
Man-O-War Shocktroopers (max) [16]
- Man-O-War Shocktrooper Officer [4]
Grałem czymś podobnym i na prawdę jest fajna opcja na te berzerkery bo mają sporą ilość ataków jak fajnie wejdą w piechotę i potencjalnego flanka co da im mat 8.
Drakhuny nie muszą być koniecznie ale fajnie rozdają flanka, mają Counter Charga (co ze spellem Sorschy daje sporo modeli z CC).
Polecam od siebie taką listę do pobawienia się jackami. Berzerkery nie są must have, ale mnie tak się lista fajnie składa.
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Strzelający Khador
Behemot pod strakhovem 20 threat melee
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Re: Strzelający Khador
No stary ale co ten behemoth zabija
Posty: 4535
Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58
Lokalizacja: Warszawa / Pruszków
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Strzelający Khador
A to nie jest tak, że enemy ma być w feacie strakhova, żeby Behemot miał taki threat?
Re: Strzelający Khador
tak jest
Re: Strzelający Khador
Wiec tylka nie urywa to wedlug mnie
Posty: 57
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość