1. tak, żółty cały pędzlem kładłem. Powinienem korzystać z wet-palety, ale mi się nie chce
Ciągle kupuję gdzieś naklejki rozmaite, żeby był papier do palety i ciągle gdzieś mi się gubią.
2. Jak chodzi o złoty, taki jak na tej książce Gallanta, to najpierw kładę równą warstwę gehenna's gold (stary shining gold, GW), potem wash brązowym inkiem od PP, potem rozjaśnienie Gehenna's gold, kolejne Solid Gold (PP), a ostatnia warstwa gdzieniegdzie Solid Gold+Mithril Silver. Przy czym trzeba uważać, bo srebrny bardzo dominuje i stosunek srebrnego do złotego powinien być mały, ale to jak pomieszasz, to sam sprawdzisz
A jeśli chodzi o ten taki jakby ciemny metalik brązowy czy brązowo-złoty, to warplock bronze, balthasar gold i dwarf bronze a potem drybrush inteligentny Leadbelcherem, ewentualnie krawędziowanie Chainmailem. Wszystko to GW.
Nie byłem pewien o co chodzi i potrzebowałem wymówki, żeby się pochwalić