FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Załatwione

<<

Captrix

Avatar użytkownika

Posty: 41

Dołączył(a): poniedziałek, 11 czerwca 2018, 21:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 20 stycznia 2020, 09:42

Załatwione

Siemka.
Jak w temacie. Chętnie nabędę drogą kupna :)
Ostatnio edytowano poniedziałek, 20 stycznia 2020, 22:58 przez Captrix, łącznie edytowano 2 razy
ObrazekObrazekObrazek
https://wmhlomianki.blogspot.com/ - raporty z bitew WMH w Łomiankach
<<

PeterO

Posty: 985

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39

Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 20 stycznia 2020, 13:46

Re: [K] Tacka turniejowa

Proszę - sam taką teraz używam ;)
Żbik napisał(a): Lepiej się przypierdolić i przeprosić, niż się nie przypierdolić i potem żałować.
<<

Vampaj

Posty: 1261

Dołączył(a): piątek, 11 lipca 2014, 07:38

Frakcja: Cryx

Post poniedziałek, 20 stycznia 2020, 13:53

Re: [K] Tacka turniejowa

w Kauflandzie są tańsze ale i tak zdziwiłem się że w Smyku sprzedają :D
ObrazekObrazekObrazek
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1824

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 20 stycznia 2020, 14:01

Re: [K] Tacka turniejowa

Ja polecam Hobby Zone. Droższe ale daja rade fajnie. Sam używam 2 takich na 2 rózne rozpiski.
<<

Captrix

Avatar użytkownika

Posty: 41

Dołączył(a): poniedziałek, 11 czerwca 2018, 21:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 20 stycznia 2020, 14:18

Re: [K] Tacka turniejowa

PeterO napisał(a):Proszę - sam taką teraz używam ;)


Zajebista xD Tylko drogo coś! Bartolini coś koło 5zł płacił :O

Te z Hobbyzone wydają się spoko :)
ObrazekObrazekObrazek
https://wmhlomianki.blogspot.com/ - raporty z bitew WMH w Łomiankach
<<

Captrix

Avatar użytkownika

Posty: 41

Dołączył(a): poniedziałek, 11 czerwca 2018, 21:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 20 stycznia 2020, 22:58

Re: Załatwione

Dzięki za szybką pomoc, ogarnięte :)
ObrazekObrazekObrazek
https://wmhlomianki.blogspot.com/ - raporty z bitew WMH w Łomiankach

Powrót do Kupię/Sprzedam/Zamienię

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości