Re: Sklep MGŁA
Chciałbym odpowiedzieć na wszystkie "zarzuty" ale jeśli coś przez przypadek pominę to prosiłbym jeszcze raz wytłuścić mi to, a na pewno odpowiem.
Na początek może paragony. Naszą księgowością zajmuje się biuro rachunkowe, i tam doradzają nam mądrzejsi w tej kwestii ludzie, ale postaram się przekazać to co ja wiem.
Jest różnica między sklepem stacjonarnym, a sklepem internetowym. Główna jest taka, że sklepy stacjonarne mają obowiązek posiadania kasy fiskalnej, internetowe nie zawsze. Sklepy internetowe nie mają obowiązku wystawiania paragonów na zakupy, w naszym wypadku np. jest to niemożliwe (brak kasy fiskalnej), przez co też na życzenie klienta zawsze wysyłamy fakturę vat.
Dodatkowo wszystkie nasze zamówienia są przetrzymywane w bazie danych więc mamy zawsze podgląd do nich, więc nie ma również problemu z reklamacją (do klientów są zawsze wysyłane również emaile potwierdzające zamówienia). Nie przypominam sobie byśmy kiedykolwiek odmówili komuś reklamacji.
Co do zarzuceń o ogłaszaniu się. Najpierw kontaktowaliśmy się z administratorami, aby zapytać czy jest możliwość umieszczenia naszego sklepu w spisie. Przyznam, że nie rozumiem co w tym złego. Ja jako klient chciałbym zawsze wiedzieć gdzie mam jaką alternatywę zakupu.
Na pewno nie uważamy się za sklep idealny, ale staramy się jak możemy. Nasz stan magazynowy pokrywa się z tym co jest na stronie, więc klienci już zamawiając wiedzą co jest dostępne, a co nie. Wprowadziliśmy Listę życzeń, dzięki której można rezerwować sobie zamówione produkty i ogólnie robimy co możemy aby Was zadowolić.