Regulamin
Regulamin roboczy opracowany na podstawie regulaminu przygotowanego przez Nutiego:
ZASADY OGÓLNE:
Na naszym forum zabrania się
1 Obrażania innych użytkowników forum oraz osób postronnych
2. Używania wyrazów uznawanych za niecenzuralne.
3. Zamieszczania zdjęć i ilustracji uznawanych za niesmaczne i obraźliwe
4. Powtarzanie zamieszczonej już informacji lub wątku
5. Pisania wiadomości niezgodnych z tematyką wątku lub posta.
6. Używanie więcej niż jednego profilu przez użytkownika
7. Używania awatarów, które są używane przez innego użytkownika forum
8. Umieszczania ofert handlowych w działach innych niż te ku temu dedykowane oraz umieszczanie ofert/reklam osób prywatnych oraz firm w podpisach użytkowników.
POZOSTAŁE UWAGI
1. Za prawidłowe działanie forum odpowiadają Administratorzy i Moderatorzy. Prosimy użytkowników o zgłaszanie im wszelkich problemów związanych z działalnością forum i stosowania się do ich uwag.
2. Prosimy o pisanie informacji zgodnie z zasadami gramatyki, ortografii i interpunkcji języka polskiego; polskie znaki diakrytyczne nie są wymagane. Jeśli macie problemy z pisownią polecamy używać MS Worda lub innego edytora tekstowego z możliwością edycji błędów
UWAGI KOŃCOWE
1. Posty które będą łamały postanowienia regulaminu zostaną poprawione lub usunięte a ich autor może zostać poinformowany przez wysłanie Prywatnej Widomości (PW)
2. Osoby które wielokrotnie będą łamały regulamin forum i nie stosowały się do uwag Administratorów zostaną zbanowane (usunięte z forum)
3. Decyzja o usunięciu jest podejmowana przez Adminstratora forum po konsultacji zmoderatorami i nie można się od niej odwołać.
4. W przypadku z trudnością interpretacji regulaminu ostanie słowo należy do Administratora
5. Uwagi do regulaminu proszę kierować do administratora forum
ZASADY OGÓLNE:
Na naszym forum zabrania się
1 Obrażania innych użytkowników forum oraz osób postronnych
2. Używania wyrazów uznawanych za niecenzuralne.
3. Zamieszczania zdjęć i ilustracji uznawanych za niesmaczne i obraźliwe
4. Powtarzanie zamieszczonej już informacji lub wątku
5. Pisania wiadomości niezgodnych z tematyką wątku lub posta.
6. Używanie więcej niż jednego profilu przez użytkownika
7. Używania awatarów, które są używane przez innego użytkownika forum
8. Umieszczania ofert handlowych w działach innych niż te ku temu dedykowane oraz umieszczanie ofert/reklam osób prywatnych oraz firm w podpisach użytkowników.
POZOSTAŁE UWAGI
1. Za prawidłowe działanie forum odpowiadają Administratorzy i Moderatorzy. Prosimy użytkowników o zgłaszanie im wszelkich problemów związanych z działalnością forum i stosowania się do ich uwag.
2. Prosimy o pisanie informacji zgodnie z zasadami gramatyki, ortografii i interpunkcji języka polskiego; polskie znaki diakrytyczne nie są wymagane. Jeśli macie problemy z pisownią polecamy używać MS Worda lub innego edytora tekstowego z możliwością edycji błędów
UWAGI KOŃCOWE
1. Posty które będą łamały postanowienia regulaminu zostaną poprawione lub usunięte a ich autor może zostać poinformowany przez wysłanie Prywatnej Widomości (PW)
2. Osoby które wielokrotnie będą łamały regulamin forum i nie stosowały się do uwag Administratorów zostaną zbanowane (usunięte z forum)
3. Decyzja o usunięciu jest podejmowana przez Adminstratora forum po konsultacji zmoderatorami i nie można się od niej odwołać.
4. W przypadku z trudnością interpretacji regulaminu ostanie słowo należy do Administratora
5. Uwagi do regulaminu proszę kierować do administratora forum