wtorek, 26 kwietnia 2016, 00:38 przez Doktor
Z przyjemnością pomistrzuję. Na razie są jedynie zasady podstawowe i zasady frakcji. Nie ma scenariuszy, zdarzeń losowych, itp., a przede wszystkim zasad zwycięstwa. Jeżeli się to nie pojawi, mam parę pomysłów.
Wstępną kampanię można wykorzystać na przetestowanie paru zasad. Przykładowo:
mam zbyt małe doświadczenie, by określić, jak skuteczna jest każda grupa bitewna i ją odpowiednio wycenić (i.e. mogą zdarzyć się grupy, których cena będzie zaniżona i dodatkowo zdarzenia te mogłyby być na tyle rzadkie, że zaburzyłyby balans); w związku z tym mój pomysł jest taki, że w każdej turze strategicznej pojawiałaby się rozpiska grup bitewnych dostępnych w następnej turze, przy czym gracze mogliby wydawać swoje punkty rekwizycji (za które normalnie kupuje się grupy bitewne) na zwiększenie kosztu wybranych grup bitewnych przeciwników. System taki powinien się sam balansować.
EDIT: Ponadto trzeba ustalić, jak można rzucać kostką, gdybym z graczami kontaktował się jedynie przez e-mail.
Final Countdown - 56 (48% win ratio)