Kraye, 50pkt
System: Warmachine
Faction: Cygnar
Casters: 1/1
Points: 50/50
Captain Jeremiah Kraye (*6pts)
* Hunter (6pts)
* Hunter (6pts)
* Cyclone (9pts)
* Defender (9pts)
* Hammersmith (8pts)
* Squire (2pts)
Black 13th Gun Mage Strike Team (4pts)
Precursor Knights (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Precursor Knight Officer & Standard (2pts)
Captain Arlan Strangewayes (2pts)
Mnogość strzelających jacków do wykorzystania Guided Fire w niemal każdej turze (zwłaszcza Cyclone), dzięki czemu forfeit ruchu do efektywnego strzelania nie jest konieczny i linia ognia może biegać gdzie się jej chce. Dodatkowo dochodzą numery z heavy jackami strzelającymi na Ride by Attack. Pozostały focus do wydania w zależności od sytuacji na stole, a możliwości jest dość sporo. Prekursorzy dla shield walla i ranked attacks, a fakt, że Kraye i tak nie ma spelli boostujących trooperów idzie w parze z ich odpornością na magię. Chociaż Cyc i Defender są z reguły nastawieni na range, z pomocą feata też mogą być groźni w melee, kiedy pierwszej linii już nie będzie. Squire przydatny jak zawsze, zwłaszcza u castera z trzema czarami o zasięgu CTRL.
Mam tylko dylemat jeśli chodzi o Hammersmitha. Z jednej strony Full Tilt to spoko sprawa, zwłaszcza sparowana z Ride by Attack. Z drugiej Arlan może nie nadążyć za jackiem chodzącym na SPD8 Poza tym marshallując go pod arlana raz, że dostaję jeden focus ze skilla to jeszcze mam dodatkowy pseudofocus do wykorzystania. Inna sprawa to to, że feat Kraye'a działa na wszystkie friendly jacki, każda z tych opcji jest stosowna. Osobiście jednak skłaniam się ku pozostawieniu go tak jak jest w rozpisce.
Co o tym myślicie?