PoMkowe rozpiski
Zastanawiają mnie tylko dwa Ravangery - nie dałoby się tutaj jakoś jednak zregynować z jednego? Prócz arcnode są słabe dosyć a jeden by chyba wystarczył? Zwykły Devout i dodatkowy wrak ma szanse więcej chyba dać.
Re: PoMkowe rozpiski
r1 potrzebuje miec czym zajac przeciwnika... takie córki konno sa extra do tego
arcnode jakis musi byc by zagrazac perdition. Ja proponuje standardowo guardiana bo jego samego tez fajnie podsunąć
arcnode jakis musi byc by zagrazac perdition. Ja proponuje standardowo guardiana bo jego samego tez fajnie podsunąć
Posty: 1990
Dołączył(a): czwartek, 5 czerwca 2014, 22:25
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: PoMkowe rozpiski
Ja osobiście jak myślę o rezniku wypycham go 2 reckonery Guardian i soh. Nie grałem nim nie umiem się jakoś przekonać ale myślę że mógłby być dobry na spamy arma
Czekam na wnioski
Czekam na wnioski
Posty: 3945
Dołączył(a): środa, 20 lutego 2013, 13:37
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Legion of Everblight
Re: PoMkowe rozpiski
[quiote]
Akurat w tej grze się sprawdziły jako trudne do usunięcia modele, ale docelowo będzie jeden. A pierwotne założenie było takie, że mam dwa arc nody, które dają mi więcej pola do manewru przy Hex Blastach i Perdition. W ostateczności reach i dwa inicjale miały pomóc w czyszczeniu jakiś pierdół, ale MAT 6 to jest za mało. Generalnie będę próbował zachachmęcić z punktami i wcisnąć dwa Dervishe. Jammującą piechotę czyszczą dobrze, z Ignitem i Battlem potrafią przypieprzyć. [/quote]
Revanger+reedemer = 3x Dervish
Akurat w tej grze się sprawdziły jako trudne do usunięcia modele, ale docelowo będzie jeden. A pierwotne założenie było takie, że mam dwa arc nody, które dają mi więcej pola do manewru przy Hex Blastach i Perdition. W ostateczności reach i dwa inicjale miały pomóc w czyszczeniu jakiś pierdół, ale MAT 6 to jest za mało. Generalnie będę próbował zachachmęcić z punktami i wcisnąć dwa Dervishe. Jammującą piechotę czyszczą dobrze, z Ignitem i Battlem potrafią przypieprzyć. [/quote]
Revanger+reedemer = 3x Dervish
Posty: 4535
Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58
Lokalizacja: Warszawa / Pruszków
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: PoMkowe rozpiski
No jak sie nie mieszcza jak sie mieszcza 3x granaty :
Theme: The Kingmaker's Army
3 / 3 Free Cards 75 / 75 Army
Captain Damiano - WJ: +28
- Nomad - PC: 11 (Battlegroup Points Used: 11)
- Nomad - PC: 11 (Battlegroup Points Used: 11)
- Nomad - PC: 11 (Battlegroup Points Used: 6)
- Buccaneer - PC: 6
Stannis Brocker - PC: 0
Kell Bailoch - PC: 0
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor - PC: 0
Sergeant Nicolas Verendrye - PC: 4
Steelhead Halberdiers - Leader & 9 Grunts: 11
Steelhead Heavy Cavalry - Leader & 2 Grunts: 11
Trencher Infantry - Leader & 9 Grunts: 16
- Trencher Infantry Officer & Sniper - Officer & Standard: 5
- Trencher Infantry Rifle Grenadier - PC: 2
- Trencher Infantry Rifle Grenadier - PC: 2
- Trencher Infantry Rifle Grenadier - PC: 2
Steelhead Halberdiers - Leader & 9 Grunts: 11
THEME: The Kingmaker's Army
Theme: The Kingmaker's Army
3 / 3 Free Cards 75 / 75 Army
Captain Damiano - WJ: +28
- Nomad - PC: 11 (Battlegroup Points Used: 11)
- Nomad - PC: 11 (Battlegroup Points Used: 11)
- Nomad - PC: 11 (Battlegroup Points Used: 6)
- Buccaneer - PC: 6
Stannis Brocker - PC: 0
Kell Bailoch - PC: 0
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor - PC: 0
Sergeant Nicolas Verendrye - PC: 4
Steelhead Halberdiers - Leader & 9 Grunts: 11
Steelhead Heavy Cavalry - Leader & 2 Grunts: 11
Trencher Infantry - Leader & 9 Grunts: 16
- Trencher Infantry Officer & Sniper - Officer & Standard: 5
- Trencher Infantry Rifle Grenadier - PC: 2
- Trencher Infantry Rifle Grenadier - PC: 2
- Trencher Infantry Rifle Grenadier - PC: 2
Steelhead Halberdiers - Leader & 9 Grunts: 11
THEME: The Kingmaker's Army
Re: PoMkowe rozpiski
Ale bez min dwoch reedemerow rozpa nie istnieje
Posty: 3945
Dołączył(a): środa, 20 lutego 2013, 13:37
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Legion of Everblight
Re: PoMkowe rozpiski
Trzy kolejne bitwy:
Pierwsza przeciwko Dzikanowi i jego Damiano, trochę inny niż ostatnio:
http://conflictchamber.com/#b61b_-089p8 ... gG8P7y7A7m
Mercenary Army - 75 / 75 points
[Theme] The Kingmaker's Army
(Damiano 1) Captain Damiano [+28]
- Buccaneer [6]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Steelhead Heavy Cavalry (max) [18]
Trencher Infantry (max) [16]
- Trencher Infantry Officer & Sniper [5]
Dirty Meg [3]
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor [0]
Stannis Brocker [0]
Kell Bailoch [0]
Ja grałem:
http://conflictchamber.com/#b21b1l1rgS3 ... 3z3B3G3H7j
Protectorate Army - 75 / 75 points
(Vindictus 1) Vice Scrutator Vindictus [+29]
- Devout [9]
- Eye of Truth [20]
- Hierophant [3]
Choir of Menoth (min) [4]
Daughters of the Flame [10]
Flame Bringers (max) [17]
Knights Exemplar [9]
- Knights Exemplar Officer [5]
Vassal of Menoth [3]
Wrack [1]
Idrian Skirmishers (max) [15]
- Idrian Skirmisher Chieftain & Guide [5]
Anastasia di Bray [3]
Bez podziału na rundy, bo grałem dzisiaj cały dzień i mi się nie chce .
Generalnie szło mi bardzo dobrze na attrition, ale zagrałem trochę zbyt zachowawczo w pierwszych turach (scenariusz nie pomógł) i oddałem punkt, którego chyba nie musiałem. Wykosiłem Dziekana armie do kilku modeli, samemu tracąc Flamebringerki, Devouta i trochę rycerzy. Na koniec miałem jednak za szeroko rozstawioną armię Dziekan wykosił mi modele w mojej strefie i zdominował do 5 CP przy moich 3 CP. Turę dłużej i na stole zostałby Damiano. Ale i tak grę zrobił Bukanier, który wywalił mi EoTa w kluczowej turze poza controlą castera. Na bardziej centralnym scenariuszu (graliśmy Entrenched) ugrałbym to spokojnie. Popełniłem też błąd wybierając zaczynanie. Przyszłościowo MU wydaje mi się być lekko na plus dla Vindicusa.
Druga gra z Torresem i jego eHaley w tierze:
http://conflictchamber.com/#b11b_-0n8U9 ... 9kanaje59k
Cygnar Army - 75 / 75 points
[Theme] Heavy Metal
(Haley 2) Major Victoria Haley [+25]
- Stormclad [18]
- Stormclad [18]
- Thorn [13]
- Charger [9]
- Charger [9]
Captain Arlan Strangewayes [0]
Journeyman Warcaster [0]
- Hunter [11]
Lieutenant Allison Jakes [0]
- Hunter [11]
- Hunter [11]
Ja grałem trochę innym Reznikiem1
http://conflictchamber.com/#b21b_-0d1b2 ... 3z3z2_3C3B
Protectorate Army - 75 / 75 points
[Theme] The Creator's Might
(Reznik 1) High Executioner Servath Reznik [+28]
- Reckoner [16]
- Redeemer [11]
- Redeemer [11]
- Redeemer [11]
- Revenger [10]
- Scourge of Heresy [16]
- Dervish [7]
- Hierophant [0]
Choir of Menoth (min) [4]
Visgoth Juviah Rhoven & Honor Guard [9]
Vassal of Menoth [0]
Vassal of Menoth [3]
Choir of Menoth (min) [4]
The Covenant of Menoth [0]
Wrack [1]
Wnioski są takie, że HWDCygnar... Zanim się ruszyłem nie miałem dwu chłopków od Rhovena i połowy SoHa. Żeby tego uniknąć musiałbym zaczynać ponad 3 cale wgłąb deploymentu. W odpowiedzi wysadziłem ze strzelania dwa Huntery. Trochę się jeszcze pomacaliśmy, ale kiedy ruszony z Perdition pod featem eHaley Reckoner nie zabił Stormclada i miałem w perspektywie zniszczenie większości armii uznaliśmy, że nie ma sensu grać. MU nie do zagrania. Mam kilka pomysłów na kontry, ale generalnie dochodzę do wniosku, że PoM nie ma z żadną frakcją tak pod górkę, jak z Cygnarem. O ile jedną listę można skontrować, to dwu już nie. Przynajmniej w zadowalający sposób.
Trzecia bitwa z Arhainem i jego Uną2:
http://conflictchamber.com/#b81b_-0jgM4 ... 525w525w4Z
Circle Army - 75 / 75 points
[Theme] The Devourer's Host
(Una 2) Una the Skyhunter [+29]
- Gorax Rager [7]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
Death Wolves [9]
Tharn Ravagers (max) [16]
- Tharn Ravager Chieftain [0]
Tharn Ravagers (max) [16]
- Tharn Ravager Chieftain [0]
Tharn Bloodtrackers (max) [16]
Ja grałem swoją pierwszą bitwę w MK III na Papieżu:
http://conflictchamber.com/#b21b_-0d0X1 ... 3C3z3z3B3t
Protectorate Army - 75 / 75 points
[Theme] The Creator's Might
(Severius 2) Hierarch Severius [+26]
- Guardian [15]
- Reckoner [16]
- Redeemer [11]
- Templar [15]
- Templar [15]
- Revenger [10]
Choir of Menoth (min) [4]
Choir of Menoth (min) [4]
Visgoth Juviah Rhoven & Honor Guard [9]
The Covenant of Menoth [0]
Vassal of Menoth [0]
Vassal of Menoth [0]
Wrack [1]
Vassal Mechanik [1]
Lista kradziona z Internetów, ale grało się nią fajnie. Największym problemem był MAT 6 na jackach i problemy z trafianiem nieboostowanych 7. Finalnie doszliśmy do sytuacji, w której pobunkrowaliśmy się w swoich strefach: ja miałem zdrowego Templara i Gardiana i więszość supportu, Arhain miał 1/3 gryfa i ze trzech Tharnów plus ostatnią Blood Trackerkę i było 3:3 w mojej turze. Niestety wyłapał mi ostatni model do kontestowania strefy i musiałem rzeźbić CK. Hex Blast za darmo zmusił do ostatniego transferu (była mocno ranna), drugi na pełnych boostach ją ubił. Generalnie gra szła po mojemu do momentu, do którego nie mogłem rzucać siódemek na dwu kościach. Poza tym rozpiska była nie moja i grało mi się nią opornie. W mojej wersji będzie wyglądać tak:
http://conflictchamber.com/#b21b_-0d0X1 ... 3C3z3z3B3t
Protectorate Army - 75 / 75 points
[Theme] The Creator's Might
(Severius 2) Hierarch Severius [+26]
- Guardian [15]
- Reckoner [16]
- Reckoner [16]
- Blessing of Vengeance [13]
- Dervish [7]
- Templar [15]
Choir of Menoth (min) [4]
Choir of Menoth (min) [4]
Visgoth Juviah Rhoven & Honor Guard [9]
The Covenant of Menoth [0]
Vassal of Menoth [0]
Vassal of Menoth [0]
Wrack [1]
Vassal Mechanik [1]
Mniej wyporności, ale większy potencjał ofensywny.
Pierwsza przeciwko Dzikanowi i jego Damiano, trochę inny niż ostatnio:
http://conflictchamber.com/#b61b_-089p8 ... gG8P7y7A7m
Mercenary Army - 75 / 75 points
[Theme] The Kingmaker's Army
(Damiano 1) Captain Damiano [+28]
- Buccaneer [6]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Steelhead Heavy Cavalry (max) [18]
Trencher Infantry (max) [16]
- Trencher Infantry Officer & Sniper [5]
Dirty Meg [3]
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor [0]
Stannis Brocker [0]
Kell Bailoch [0]
Ja grałem:
http://conflictchamber.com/#b21b1l1rgS3 ... 3z3B3G3H7j
Protectorate Army - 75 / 75 points
(Vindictus 1) Vice Scrutator Vindictus [+29]
- Devout [9]
- Eye of Truth [20]
- Hierophant [3]
Choir of Menoth (min) [4]
Daughters of the Flame [10]
Flame Bringers (max) [17]
Knights Exemplar [9]
- Knights Exemplar Officer [5]
Vassal of Menoth [3]
Wrack [1]
Idrian Skirmishers (max) [15]
- Idrian Skirmisher Chieftain & Guide [5]
Anastasia di Bray [3]
Bez podziału na rundy, bo grałem dzisiaj cały dzień i mi się nie chce .
Generalnie szło mi bardzo dobrze na attrition, ale zagrałem trochę zbyt zachowawczo w pierwszych turach (scenariusz nie pomógł) i oddałem punkt, którego chyba nie musiałem. Wykosiłem Dziekana armie do kilku modeli, samemu tracąc Flamebringerki, Devouta i trochę rycerzy. Na koniec miałem jednak za szeroko rozstawioną armię Dziekan wykosił mi modele w mojej strefie i zdominował do 5 CP przy moich 3 CP. Turę dłużej i na stole zostałby Damiano. Ale i tak grę zrobił Bukanier, który wywalił mi EoTa w kluczowej turze poza controlą castera. Na bardziej centralnym scenariuszu (graliśmy Entrenched) ugrałbym to spokojnie. Popełniłem też błąd wybierając zaczynanie. Przyszłościowo MU wydaje mi się być lekko na plus dla Vindicusa.
Druga gra z Torresem i jego eHaley w tierze:
http://conflictchamber.com/#b11b_-0n8U9 ... 9kanaje59k
Cygnar Army - 75 / 75 points
[Theme] Heavy Metal
(Haley 2) Major Victoria Haley [+25]
- Stormclad [18]
- Stormclad [18]
- Thorn [13]
- Charger [9]
- Charger [9]
Captain Arlan Strangewayes [0]
Journeyman Warcaster [0]
- Hunter [11]
Lieutenant Allison Jakes [0]
- Hunter [11]
- Hunter [11]
Ja grałem trochę innym Reznikiem1
http://conflictchamber.com/#b21b_-0d1b2 ... 3z3z2_3C3B
Protectorate Army - 75 / 75 points
[Theme] The Creator's Might
(Reznik 1) High Executioner Servath Reznik [+28]
- Reckoner [16]
- Redeemer [11]
- Redeemer [11]
- Redeemer [11]
- Revenger [10]
- Scourge of Heresy [16]
- Dervish [7]
- Hierophant [0]
Choir of Menoth (min) [4]
Visgoth Juviah Rhoven & Honor Guard [9]
Vassal of Menoth [0]
Vassal of Menoth [3]
Choir of Menoth (min) [4]
The Covenant of Menoth [0]
Wrack [1]
Wnioski są takie, że HWDCygnar... Zanim się ruszyłem nie miałem dwu chłopków od Rhovena i połowy SoHa. Żeby tego uniknąć musiałbym zaczynać ponad 3 cale wgłąb deploymentu. W odpowiedzi wysadziłem ze strzelania dwa Huntery. Trochę się jeszcze pomacaliśmy, ale kiedy ruszony z Perdition pod featem eHaley Reckoner nie zabił Stormclada i miałem w perspektywie zniszczenie większości armii uznaliśmy, że nie ma sensu grać. MU nie do zagrania. Mam kilka pomysłów na kontry, ale generalnie dochodzę do wniosku, że PoM nie ma z żadną frakcją tak pod górkę, jak z Cygnarem. O ile jedną listę można skontrować, to dwu już nie. Przynajmniej w zadowalający sposób.
Trzecia bitwa z Arhainem i jego Uną2:
http://conflictchamber.com/#b81b_-0jgM4 ... 525w525w4Z
Circle Army - 75 / 75 points
[Theme] The Devourer's Host
(Una 2) Una the Skyhunter [+29]
- Gorax Rager [7]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
Death Wolves [9]
Tharn Ravagers (max) [16]
- Tharn Ravager Chieftain [0]
Tharn Ravagers (max) [16]
- Tharn Ravager Chieftain [0]
Tharn Bloodtrackers (max) [16]
Ja grałem swoją pierwszą bitwę w MK III na Papieżu:
http://conflictchamber.com/#b21b_-0d0X1 ... 3C3z3z3B3t
Protectorate Army - 75 / 75 points
[Theme] The Creator's Might
(Severius 2) Hierarch Severius [+26]
- Guardian [15]
- Reckoner [16]
- Redeemer [11]
- Templar [15]
- Templar [15]
- Revenger [10]
Choir of Menoth (min) [4]
Choir of Menoth (min) [4]
Visgoth Juviah Rhoven & Honor Guard [9]
The Covenant of Menoth [0]
Vassal of Menoth [0]
Vassal of Menoth [0]
Wrack [1]
Vassal Mechanik [1]
Lista kradziona z Internetów, ale grało się nią fajnie. Największym problemem był MAT 6 na jackach i problemy z trafianiem nieboostowanych 7. Finalnie doszliśmy do sytuacji, w której pobunkrowaliśmy się w swoich strefach: ja miałem zdrowego Templara i Gardiana i więszość supportu, Arhain miał 1/3 gryfa i ze trzech Tharnów plus ostatnią Blood Trackerkę i było 3:3 w mojej turze. Niestety wyłapał mi ostatni model do kontestowania strefy i musiałem rzeźbić CK. Hex Blast za darmo zmusił do ostatniego transferu (była mocno ranna), drugi na pełnych boostach ją ubił. Generalnie gra szła po mojemu do momentu, do którego nie mogłem rzucać siódemek na dwu kościach. Poza tym rozpiska była nie moja i grało mi się nią opornie. W mojej wersji będzie wyglądać tak:
http://conflictchamber.com/#b21b_-0d0X1 ... 3C3z3z3B3t
Protectorate Army - 75 / 75 points
[Theme] The Creator's Might
(Severius 2) Hierarch Severius [+26]
- Guardian [15]
- Reckoner [16]
- Reckoner [16]
- Blessing of Vengeance [13]
- Dervish [7]
- Templar [15]
Choir of Menoth (min) [4]
Choir of Menoth (min) [4]
Visgoth Juviah Rhoven & Honor Guard [9]
The Covenant of Menoth [0]
Vassal of Menoth [0]
Vassal of Menoth [0]
Wrack [1]
Vassal Mechanik [1]
Mniej wyporności, ale większy potencjał ofensywny.
Re: PoMkowe rozpiski
ogolnie na wszelkie cygnary polecam ePape na devoutach. mi sie sprawdza.
Re: PoMkowe rozpiski
J.w. - Nadal Cygnar nie ma tak pod górkę jak z eSevym póki co - ale Haley2 na Jackach to trudny MU dla PoM na Jackach. Nie możesz rzucić Passage bo ma za dużo czarów na jacki. Dochodzi niezabijalny Thorn, co disruptuje ...
Ogółem muszą być Devouty.
W innych przypadkach można próbować
a. Dalej na Jackach ale coś w stylu Ansona ( by przeżył feata...)
b. Coś co potrafi nieźle oddać ogniem też (Sevy1, Kreoss1 z powaleniem?)
c. Spam piechoty na tyle duży by tego nie przejadł - Thyra (stealth) i Vindi (feat) - tylko Spam piechoty ma jeszcze większy problem z jej featem i ew. elektroleapami.
Wydaje mi się, że na tą frakcję trzeba wybrać castera z mocnym defensywnym techem.
P.S. - albo o dziwo collosa - bo ten sporo robi jak nie ma feata.....
Ogółem muszą być Devouty.
W innych przypadkach można próbować
a. Dalej na Jackach ale coś w stylu Ansona ( by przeżył feata...)
b. Coś co potrafi nieźle oddać ogniem też (Sevy1, Kreoss1 z powaleniem?)
c. Spam piechoty na tyle duży by tego nie przejadł - Thyra (stealth) i Vindi (feat) - tylko Spam piechoty ma jeszcze większy problem z jej featem i ew. elektroleapami.
Wydaje mi się, że na tą frakcję trzeba wybrać castera z mocnym defensywnym techem.
P.S. - albo o dziwo collosa - bo ten sporo robi jak nie ma feata.....
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość