Khador by Olaf MK III
Zmiany które mają wpływ na konstrukcję Sorchy:
- Sylys i Gobber mają zasadę attached więc nie można wziąć obu, tu wybór jest prosty- Sylys zapewnia więcej bonusów (primo 2 do zasięgu freezing grip, secundo lepiej boostuje Tempest, tertio darmowy upkeep Fog of War)
- Sztandarowy Behemoth z Malakovem do lamusa ( brak możliwości trampla i strzelania, zmiany w mechanice focusa) Jednak rozpiska bije się słabo, a meta prawdopodobnie będzie ciężka, więc behemoth zostaje a Malakov w odstawkę.
- P eiryss, która ściąga zarówno Foc jak i Fury- otwiera to możliwość grania przeciw armią Hordowym, ( jeszcze bardziej poprawia mu z Trollami czy innymi rozpami które nie lubią kontroli, być może pozwala grać na legion?). Wisienką na torcie jest to iż nadal nie można repleniszować foc po disruptor bolcie.
- Sniperzy, zwykle grałem Kell, Eiryss, Wdowiarze, marksman z 1 strzałem za 2 punkty mnie nie przekonywał. Obecnie zasada sniper jest jeszcze lepsza bo pozwala olewać tough ( biedne trolle ) a dodatkowo Marksman i Kell zyskali zasadę posiadaną już w Mk II (i obecne) przez p Eiryss, mianowicie Deadly Shot- (Instead of making a damage roll to resolve an attack with this weapon, you can choose to have a model hit by this weapon suffer 3 damage points instead. A model disabled by this attack cannot make a Tough roll.) Kell zachował przy tym możliwość 2 strzałów jeśli celuje. Tak więc mając Kella, Eiryss, Marksmana i Sniperów możemy zadać dowolnemu celowi ( zakładając, że Kell celuje i wszyscy trafają) 16 dmg, które przydzielamy w wybrane kolumny . Uzupełnieniem korpusu Sniperów jest Alten Ashley, który poza greovius wounds pozwala też zadać dodatkowe d3 plus 3 dmg bestii (tym samym możemy wysnipować do 19 plus d3 dmg w bestię olewając jej armor).
Battle grupa: tutaj rozważałem kilka opcji- Na początek zamierzam potestować Behemotha i Destroyera.
Zwykle pod Sorchą wystawiam jeden duży unit i są to Nyssy. Przekonują mnie duży speed, zasięg strzelania, pathfinder i hunter . W tym slocie rozważam też Gwardię z rakietami oraz Cuttroaths.
Support:
Sylys ( zwiększa zasięg i celność freezing grip )
Gorman ( chmura, rust, Blind)- kolejny kontrolny element i poprawianie wygaru rozpiski przeciw jackom.
A&H ( Kiss dla hordy najemników, Magiczne bronie by radzić sobie z inkorpem)
Rozpiska:
p Sorcha 29
Behemoth 24
Destroyer 16
Sylys 4
p Eiryss 7
Kell 5
Gorman 4
Alten 5
Marksman 4
Widow makers 8
Nyss 19
Ayana & Holt 8
Potencjalne pary do rozpiski to Butcher 1 lub 3, Irusk 2 lub Vlad1.
Chętnie wysłucham komentarzy, może ktoś wyłapał jakieś fajne interakcje itd.