Blindwater CID
Posty: 74
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Faktycznie podobny gargant z tego megalitha. Prawie ten sam przypadek.
Re: Blindwater CID
@Kruker ale biorac pod uwage podstawke 120 mm to chyba 2,5 raza wikeszy obszar:D
Posty: 2641
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17
Lokalizacja: City of Sirens
Frakcja: Trollbloods
Re: Blindwater CID
Tylko to dopiero 1 tydzień CIDa, zobaczymy ile z tego przejdzie, ile znerfią, co zmienią.... Póki co, całkiem fajnie to wygląda.
Re: Blindwater CID
to nie legion, jestem dobrej mysli
Posty: 993
Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01
Lokalizacja: Rzeszów
Frakcja: Circle Orboros
Re: Blindwater CID
Pozniej dokladnie to przelicze, tak czy inaczej imo w jego przypadku patrzyl bym na to ze to plytka woda a gargant moze zrobic slam z miejsca. Tak czy inaczej chyba daje spory potencjal na topienie jackow*
*Chyba ze ze wzgledu na "bardzo negatywne doświadczenia z gry" juz nie mozna tego robic
*Chyba ze ze wzgledu na "bardzo negatywne doświadczenia z gry" juz nie mozna tego robic
Re: Blindwater CID
Gift - jacki mają teraz snorklery na piecach i się nie da im zalać silnika.
Kruker.... i nie ma znaczenia że na boki zasłania tym terenem ileś razy wiecej. Nie ma znaczenia że zwykle do zabicia garganta trzeba skoordynować atak 2-3 ciężkich co przy braku dostępu do pathfindera w wielu listach jest trudne. Nie ma znaczenia że megalitha łatwiej odstrzelić/zabić w jedną turę i że to wogóle inny typ modelu....
Wszystko w tej grze jest podobne bo w końcu każdy model ma podstawki i "przechodzisz do nich tyle samo cali" - w następnym odcinku porownamy castera do solosa.
Kruker umiejętność oczywiście jest "do przeżycia" ale na kolosie jest mocniejsza i tyle. Po co porównywać piernik do wiatraka. Poza tym chciałem się głównie upewnić że tak to działa bo na battlecollegu czasem piszą skrótami myślowymi i przekręcają.
Kruker.... i nie ma znaczenia że na boki zasłania tym terenem ileś razy wiecej. Nie ma znaczenia że zwykle do zabicia garganta trzeba skoordynować atak 2-3 ciężkich co przy braku dostępu do pathfindera w wielu listach jest trudne. Nie ma znaczenia że megalitha łatwiej odstrzelić/zabić w jedną turę i że to wogóle inny typ modelu....
Wszystko w tej grze jest podobne bo w końcu każdy model ma podstawki i "przechodzisz do nich tyle samo cali" - w następnym odcinku porownamy castera do solosa.
Kruker umiejętność oczywiście jest "do przeżycia" ale na kolosie jest mocniejsza i tyle. Po co porównywać piernik do wiatraka. Poza tym chciałem się głównie upewnić że tak to działa bo na battlecollegu czasem piszą skrótami myślowymi i przekręcają.
Re: Blindwater CID
serio uwazamy taki animus za mocny? jest to animus defensywny bo daje concealment rzeczom z amfibious w 5 calach, ale nie poprawia np. trafiania jak wspomniany animus megalitha. moim zdaniem to znow jest cornercase animus ktory bedzie mial uzytecznosc znikoma - bo mimo wszystko masz jakies zrodla pathfindera w armii (np, chociazby objective) zobaczymy, ale moim zdaniem jest to czepianie sie.
Re: Blindwater CID
@ Shonsu dzizas ta gra posysa
Troche sie zgodze z jaro ze ten animus jest slaby
Troche sie zgodze z jaro ze ten animus jest slaby
Posty: 3209
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52
Lokalizacja: Zabrze
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Blindwater CID
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
Posty: 993
Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01
Lokalizacja: Rzeszów
Frakcja: Circle Orboros
Re: Blindwater CID
No i warto nadmienić, że animus robi shallow water dla wszystkich modeli. Jeśli mamy jakiś model bez pathfindera, to będzie go spowalniał.
Abstrahując od animusa, gargant wydaje się być bardzo porządnym modelem w tej wersji. Rozdawanie Blinda na ataku którego nie można shieldguardować jest bardzo mocne. Szczególnie na battle engine'y. Sporo ilość initiali + blind pozwala bez problemu zabijać wysokodefowe bestie (warpwolfy, legionowe latacze itp), a rage we frakcji + ilość ataków pozwoli złożyć większość ciężkich rzeczy. Problemem jest głównie przeżywalność.
Abstrahując od animusa, gargant wydaje się być bardzo porządnym modelem w tej wersji. Rozdawanie Blinda na ataku którego nie można shieldguardować jest bardzo mocne. Szczególnie na battle engine'y. Sporo ilość initiali + blind pozwala bez problemu zabijać wysokodefowe bestie (warpwolfy, legionowe latacze itp), a rage we frakcji + ilość ataków pozwoli złożyć większość ciężkich rzeczy. Problemem jest głównie przeżywalność.
Posty: 99
Dołączył(a): wtorek, 20 września 2016, 19:44
Lokalizacja: Gliwice
Frakcja: Legion of Everblight
Re: Blindwater CID
Kruker sie jeszcze nie obudzil dzis
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Blindwater CID
Po to jest krea i agonizer, żeby bestia była przezywalna
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Posty: 74
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Community Integrated Development
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość