Posty: 993
Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01
Lokalizacja: Rzeszów
Frakcja: Circle Orboros
It's CoC'o'clock, czyli Kruker gra zegarkami
Będę starał się opisać 100% gier turniejowych które będę grał. Jak czas pozwoli, postaram się robić do tego jakieś zdjęcia. Nigdy nie pisałem najlepszych raportów, więc nie spodziewajcie się jakiegoś wysokiego poziomu. Mam nadzieje, że moje raporty komuś pomogą grać Cyrissem, albo przeciwko niemu.
Tyle w kwestii wstępu, a teraz czas na pierwszy raport, czyli:
Moje listy:
[Theme] Clockwork Legions
(Lucant 1) Father Lucant, Divinity Architect [+28]
- Corollary [6]
- Diffuser [6]
- Galvanizer [5]
- Galvanizer [5]
- Inverter [15]
Enigma Foundry [0(4)]
Enigma Foundry [0(4)]
Enigma Foundry [0(4)]
Enigma Foundry [4]
Clockwork Angels [5]
Clockwork Angels [5]
Clockwork Angels [5]
Obstructors (max) [11]
Reciprocators (max) [18]
Reciprocators (max) [18]
[Theme] Destruction Initiative
(Directrix 1) Iron Mother Directrix [+27]
- Assimilator [16]
- Assimilator [16]
- Corollary [6]
- Prime Axiom [38]
Attunement Servitors [0(4)]
Elimination Servitors [3]
Reflex Servitors [0(4)]
Reflex Servitors [0(4)]
Reflex Servitors [0(4)]
Optifex Directive [4]
Transfinite Emergence Projector [19]
Gramy Iron Mother vs Mortenebra2
Lista:
[Theme] Black Industries
(Mortenebra 2) Mortenebra, Numen of Necrogenesis [+27]
- Deathjack [23]
- Harrower [16]
- Harrower [16]
- Nightwretch [0(7)]
- Nightwretch [0(7)]
- Scavenger [0(7)]
- Seether [13]
- Seether [13]
- Stalker [8]
- Stalker [8]
Soul Trapper [1]
Warwitch Siren [4]
Scenariszu: The pit II
Runda 1:
Kondzioro zaczyna, biegnie wszystkim na pozycje, upkeep do ARM'a dla DJ'a, jakieś lokomocje.
Ja mierzę zasięgi, okazuje się, że jak bateria albo assimilator pobiegną, to będzie zasięg na dominację w DJ'a. Decyduję się na baterię, idzie 12 do przodu, dominacja + feat, imperil aby zanegować bonus do ARM'a i skuteczne trafienie harpunem + kilka ataków kończy żywot Deathjack'a. TEP prawą stroną poza zasięgami, assimilatory na pozycję.
Runda 2:
Syrena wbija kratkę w baterie, scavenger dobija i sprint. Stalker w okolicach Tepa ubija kulki w strefie. Reszta się pozycjonuje przy strefach.
Stalker dostaje flarą, TEP stoi i mierzy i ubija stalkera. Z drugiej strony assimilator biegnie, channel dominacji i kolos lekko podchodzi, ściąga i ubija harrowera. Flara znosi na syrenę, dostaje z ground poundera i umiera odblokowując strefę. Mechanicy wbiegają zająć strefę. 1:0
Runda 3:
Kurczak z prawej strony podchodzi czyścić kulki. Strzał harrowera + scavenger niszczy objective. Przez mój błąd kontrszarża kulki triggeruje kontrszarżę seethera, który teraz ma zasięg do TEPa. Z racji tego, że nie było tego w planie, ma tylko jednego FOC'a, przez co brakuje mu kilka kratek, żeby dobić TEPa. Drugi stalker zabija 2 kulki na skraju lewej strefy. Seether i scavenger blokują środkową strefę. Kondzioro prowadzi, 1:2.
Assimilator a lewej zabija stalkera. Idzie imperil na oba seethery. Seether'a przy TEPie zabija assimilator z tactical supremacy. TEP probuje zabić kurczaka, ale nie robi wiele obrażeń. Kolos podchodzi i próbuje ściągnąć drugiego seether'a i tu plany się komplikują, bo żaden kabel nie trafia. Reszta ataków leci w objective na lewej stronie i go niszczy (chyba z pomoca jakiejś kulki, czy dwóch). Objective + lewa strona daje mi prowadzenie 3:2.
Runda 4:
Mortenebra featuje + lokomocja. Kurczak biegnie na flanka, seether ze scavengerem zbijają kolosa do jednej kratki. Harrower dobija kolosa, bo nie miałem kulki w pobliżu. Prawą strefę zajmuje kurczak. Moja lewa strefa nie jest contestowana. 4:3
Matka, TEP, assimilator z prawej strony i jakieś kulki czyszczą scavengera i seethera. Mechanicy + kulka blokują kurczaka. Drugi assimilator był poza kontrolą, więc podchodzi i rzuca ground poundera. 5:3
Runda 5:
Harrower wychodzi zza lasu i próbuje nieskutecznie zabić Assimilatora od pleców. Kurczak podchodzi do TEPa który następnie ginie od bolta Mortenebry. Drugi blokowany kurczak nie daje rady wyjść z zwarcia, przez co punktuje w turze przeciwnika. 6:3
Assimilator odwraca się i zabija Harrowera. Kurczak w strefie ginie z rąk drugiego assimilatora. Zdobywam 2 ostatnie punkty potrzebne do wygranej na scenariusz. 8:3
Przemyślenia:
-Pomimo Carapace'a dało się coś matką powalczyć, głównie za sprawą kolosa i dragów i dominacji
-Assimilator MVP, zabił 3 ciężkie jakci w combacie i przeżył do końca bitwy
-Trzeba trzymać kulki przy kolosie -.-
-Wskazane jest nie triggerowanie kontrszarży własną kontrszarżą
-Soul trapper chyba zaginął w czasoprzestrzeni i nigdy nie pojawił się na polu bitwy