[W-Wa] 14.12 Moment of Clarity - MASZYNA PAROWA [lokal]
To nasze jubileuszowe spotkanie - od pierwszego turnieju Moment of Clarity w GC upływa rok!
TERMIN: 14 grudnia 2019
MIEJSCE: Gentleman's club, Chmielna 122/113 (5 minut drogi od Dworca Centralnego)
WPISOWE: 20zł (10zł składka na rzecz GC, 10zł na klucz do klubu przez cały miesiąc )
ZAPISY TYLKO ZA POŚREDNICTWEM TOURNEYKEEPER:
https://tournykeeper.com/#/tournament/details/926
HARMONOGRAM:
Zapisy od 9.45
1 Bitwa 10:00 - 12:30
2 Bitwa 12:45 - 15:15
Przerwa obiadowa (opcjonalnie)
3 Bitwa 15:45 - 18:15
MASZYNA PAROWA - FORMAT:
- Scenariusze standard, steamroller 2019
- 30 punktów na gracza, jedna lista obowiązkowa, druga lista opcjonalna
- Modele muszą być sklejone oraz mieć oznaczony front arc. Modele nie muszą być pomalowane. Proxy nie są dopuszczone, ale alternatywne modele z odpowiednim WYSIWYGiem jak najbardziej.
- Limit graczy: w klubie jednocześnie mogą grać 32 osoby.
- Ilość rund: 3
- Czas gry: Death Clock - 75 min na stronę/ 150 minut runda
- Należy mieć wydrukowane rozpiski, obowiązuje schemat: https://conflictchamber.com
- Proszę zabrać własne zegary.
Zasady szczegółowe gier parowych
KOMPOZYCJA ARMII
Gracze zgłaszają się parami. Każdy z graczy w parze musi grać inną frakcją.
Każdy z graczy w parze przygotowuje dwie listy armii warte 30pkt zgodnie z normalnymi zasadami.
Połączone siły sojuszników obowiązują ograniczenia Field Allowance (np. nie można w tym samym czasie dublować na stole imiennych Mercenaries itp.)
Gramy bez Theme Forces (komplikacje przy połączonych armiach) i z limitem jednego modelu Huge Base na stronę na raz na stole.
Armie obu graczy w sojuszu są wobec siebie neutralne, tzn. nie są ani ‘Friendly’ ani ‘Enemy’. (Wyjątek : czary typu ‘*’ rzucane na sojuszniczy model z innej frakcji należy traktować jak Ofensywne (czyli wymagają rzutu na trafienie))
GŁÓWNODOWODZĄCY
Tylko jeden z warcasterów/warlocków każdej pary jest GŁÓWNODOWODZĄCYM. Decyzja który to będzie jest podejmowana tuż przed rozpoczęciem bitwy.
Tylko Głównodowodzący warcaster/warlock może wykorzystać w trakcie bitwy swój feat.
Tylko Głównodowodzący warcaster/warlock punktuje normalnie wszystkie elementy scenariusza. Drugi warcaster/warlock traktowany jest na potrzeby punktowania jak solo (punktuje flagi, kontestuje wszystko)
Zabicie pojedynczego warcastera/warlocka nie kończy gry. Polecam przypomnieć sobie zasady Inert Warjacks/Wild Warbeasts na możliwość wystąpienia takiej sytuacji. Dopiero zabicie obu warcasterów/warlocków należących do przeciwników kończy grę.
DOBÓR LIST PRZED GRĄ
1) Każda ze stron wystawia jednego z graczy jako pierwszego. Wybrani gracze pokazują sobie swoje obie listy i wybierają którą zagrają jak w normalnej grze wdg zasad Steamroller.
2) Następnie, wiedząc już jakie listy zostały wybrane w kroku pierwszym, pozostali gracze z obu par pokazują sobie i wybierają listy, którymi zagrają.
3) Gdy każda z par wie już którymi listami zagrają oni i ich przeciwnicy, pary w sekrecie wybierają, który z ich warcasterów/warlocków będzie Głównodowodzącym i obie pary równocześnie ujawniają ten wybór przeciwnikom.
4) Można rozpoczynać rozstawienie i dalszą wdg normalnych zasad SR.