Wczoraj lokal więc poszedłem sprawdzać nowe zabawki poza podziemie
Kulturalne 10 osób akurat, ze salką ze sporymi przestrzeniami więc okejka
Listy które wziąłem:
https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lkiBlDldldCrucible Guard
[Theme] Magnum Opus
[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Retaliator [9]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Prospero [0(5)]
- Vulcan [35]
Rocketman Ace [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Trancer [3]
Crucible Guard Infantry (max) [15]
- Crucible Guard Infantry Officer & Standard [4]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]
Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus
[Syvestro 1] Aurum Adeptus Syvestro [+28]
- Liberator [10]
- Suppressor [13]
- Toro [13]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist [4]
Hutchuk, Ogrun Bounty Hunter [0(6)]
Sergeant Nicolas Verendrye [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
- Doctor Alejandro Mosby [4]
Railless Interceptor [16]
Railless Interceptor [16]
Sylvestro klasyka internetowa(acz ciekawią mnie te buildy na 2 retaliatorach bez Toro - głównie dlatego, że ich nie rozumiem xd) oraz kolejna wariacja Gearharta. Bardziej klasyczna z dużym oddziałem piechoty(acz naprawdę w dobie dzisiejszego SR gdyby UA nie dawało repo to bym go nie brał), acz zamiast ciuchci 2 vanguardy - IMO ta lista w wersji pierwotnej z góry pokazuje którą liste wybierzesz do scenariusza bo nie ma tam za bardzo co wpychać do przeciwnika żeby nam nie było żal. A Vanguardów żal nam nie jest
Pewno jeszcze wuchtę razy zmienię
Pierwsza gra, Maestro i Cyrenia.
https://conflictchamber.com/?c2201b_-1p ... 3z2_nininiProtectorate
[Theme] The Faithful Masses
[Cyrenia 1] High Exemplar Cyrenia [+28]
- Dervish [7]
- Dervish [7]
- Sanctifier [14]
- Hierophant [3]
Avatar of Menoth [18]
Allegiant of the Order of the Fist [3]
Allegiant of the Order of the Fist [3]
Champion of the Order of the Wall [8]
Champion of the Order of the Wall [8]
Hermit of Henge Hold [5]
Menite Archon [8]
Menite Archon [8]
The Covenant of Menoth [4]
Vassal of Menoth [3]
Choir of Menoth (min) [4]
Initiates of the Wall [0(7)]
Initiates of the Wall [0(7)]
Initiates of the Wall [0(7)]
King of the Hill. Wybieram Sylvestro. Nie dlatego, że widzę w tym jakieś szanse - choć pewno jak się ma ograny match up i armie to pewno jakieś są
Chcę sobie trochę pograć czymś innym niż Gearhart
Gra trochę bez historii. Ja przez całą grę mam problem z zewnętrznymi strefami - jednego mnicha w całej grze z Hutchucka i Supressora nie trafiam ani razy, drugi mnich 3 razy zdaję tafa(wybuch trancera, 2x duże kombajny ze steelheadów). Nie ma to większego znaczenia - o środek właściwie nie mam co walczyć - Avatar łapię mi w Gaze'a jedną ciuchcię - Meastro wrzuca nam Enliven i no knock Dawn z książki, więc nawet jeśli jestem w stanie w Avatara wrzucić Toro to mam 2 hity na to - trochę mało xd Tracę cały środek przez swoją nie uwagę, w momencie jak Santifire zabija mi Toro gra się de facto kończy. Feat też nie pomaga, po co Ci S&I skoro wszystkie ataki z ciuchci i Supressorato za mało jak na jednego Archonta. Dostaje 6:1 na scenariusz. Spora w tym wina mojego ogrania, albo raczej nie ogrania z Cyrenia. Już pomijam co uważam o 3 paczkach Initiatów za frico - #fair&balanced.
Druga gra i kolega Czarli z Bydgoszczy - wielkie brawa dla chłopaków, że im się chciało do nas przyjechać, mam nadzieję, że jeśli im czas będzie pozwalał jeszcze nie raz się zobaczymy i powodzenia w próbach podniesienia Bydgoszczy z maszynkowego limbo
Czarli ma Vlada2 w JotW i oldschoolową 2Babcię w Winterguardach. Jako, że obie moje listy strzelają obstawiam, że Czarli wybierze babcie i się nie mylę. Ja Sylvestro.
https://conflictchamber.com/?c3201b_-1R ... 7T7W7R7T7WKhador
[Theme] Winter Guard Kommand
[Old Witch 2] Zevanna Agha, the Fate Keeper [+27]
- Berserker [8]
- Victor [34]
- Reinholdt, Gobber Speculator [4]
Kovnik Jozef Grigorovich [0(4)]
Winter Guard Artillery Kapitan [0(3)]
Winter Guard Artillery Kapitan [0(3)]
Lady Aiyana & Master Holt [8]
- Valachev [4]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Infantry Officer & Standard [0(4)]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Infantry Officer & Standard [4]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Infantry Officer & Standard [4]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Recon. Zaczynam, trancerzy biegną do przodu w covery, Admo na Liberatora, Explosivo na jedną ciuchcię, Trans na Steelheadów. Z zasięgu victora trudno wyjść, ale w sumie wystawiam tylko paru Halabardnikó(ale Verendrye więc się nie martwię) i trancerów. Reszta poza zasięgami, przygotowuję kilku kolejnych solosów(Alyce, Gorman, Mechanik do scorowania swojej flagi. W swojej Czarli podchodzi - zostawia modele właściwie tylko w zasięgu jednej Ciuchci jak odpale jej +2 do speeda - przy czym jest to jakiś 3 typków, którzy i tak są zwykłymi Blunderbussami. Victor w przypływie szczęścia trywialnie trafia Trancera w Coverze(ach te 19 defa xd). Ja w swojej nie decyduje się wchodzić w przeciwnika. ALyce do mojej flagi, bo trzeba zabijać na 2x, Trancer kontestuje flagę przeciwnika będąc w większości w coverze. Długo walczyłem ze sobą czy nie pobiec nim i nie związać 2 winterguardów i jednej rakiety, ale tylko winter guaradzi łapali się w wybuch, więc uznałem, że bezpieczne contestowanie w coverze jest lepsze. Wstawiam za mały impass Rakiete - jest w stanie na oko wrzucić tam strzał z 1 rakiety, ale take up, dodatkowo ze strefą styka się ciuchcia. Do drugiej strefy wchodzi Toro - na 11,5 od Vulcana(pisząc raport ogarniam, że toro z +2 od Sylvestra ma 12 cali threata a nie 11 xd). Liberator w coverze od impassa ustawia się w 11 calach od Victora, ale Admo - Czarli zresztą i tak mówi, że nie szedłby w ten trade nawet jakbym nie miał Admo
Druga ciuchcia na środku czeka na lepsze rzeczy. Sylvestro super Stealh. Supressor gdzieś na środku. Halabardnicy biegną do przodu w dwójkach i trójkach z taf no knock dawn a Mosby z Verendrye za impassem. Czarli w swojej trochę mierzy i wychodzi mu, że praktycznie nie możliwe dla niego jest ustawienie Ayany tak żeby rzucić Kissa w CIuchcię - zasięg ma, ale musi stać na fladzę czego nie może - brakuję mu jakiegoś ułamka cala. I dobrze, bo 5 rakiet i 1 blunderbuss zostawiają mi ciuchcię na 8 kropkach xd Żeby było śmieszniej - 3 rakiety, duży strzał z Victora i 2 małe zabijają mi toro xd. Czarli tak się boi ciuchci, że prawie nic nie wstawia do stref - w jednej jest 2 winter guardów, w 2 1. Przez strzelanie po toro nie ma mi czym zablokować scorowania włąsnej flagi. Sam swojej nie scoruję, bo pod koniec tury się orientuje, że kapitan artlerii nie dobiega do swojej flagi bo ją zastawił ludkami po repo. 1:0 dla mnie. W mojej już bez większych historii. Sylvestro ładuje Liberatora i Supressora, podchodzi do przodu, puszcza feata i Super Fuel. Prawa ciuchcia zabija wiaderko winter guardów i objective, repo do strefy. Lewa ciuchcia zabija paru winterguardów. Scoruję swoją flagę, obie strefy i objective. Wykonuje jeszcze aktywacje Supressora - ze spreyek zabijam kolejnych 3 winterguardów - noe potrzebuję, ale dzięki temu wbjam achivement dla siebie - ciuchcia zaczynałą turę z 8 kropkami, skończyła nówka fumfel nieśmigana. 5:0 na scenar, koniec gry.
3 gra i Tecław. Tecław ma Trolle xd Jedną listę. I jest to Kolgrimma. Obie moje strzelające rozpiski cieszą się jak szczerbaty na suchary xd
https://conflictchamber.com/?c7201b_-28 ... iZezezj5iTTrollbloods
[Theme] Storm of the North
[Kolgrima 1] Kolgrima Stonetruth, Winter Witch [+28]
- Dire Troll Mauler [15]
- Earthborn Dire Troll [14]
- Trollkin Runebearer [0(5)]
Dhunian Archon [0(6)]
Valka Curseborn, Chieftain of the North [0(6)]
Krielstone Bearer & Stone Scribes (min) [6]
- Northkin Elder [3]
Northkin Bear Handlers & Battle Bears [10]
Northkin Bear Handlers & Battle Bears [10]
Northkin Fire Eaters [7]
Northkin Fire Eaters [7]
Northkin Raiders (max) [15]
Trollkin Champions (max) [16]
Spread the net. Wybieram Gearharta - jakoś tak 4 spreyki mniej na ciuchciach mnie odstraszyły od Sylvestra, podobnie jak zakaz czarowanie na Kolgrimie. Zaczynam. I dobrze bo nie mam pojęcia co bym zrobił jakbym nie zaczynał. Chwilę sobie mierzę i wychodzi mi, że Teciu jak będzie chciał to mi sfeatuje na całkiem sporo rzeczy. Więc bejtuje feat;a. Vulcan, 2 Vanguardy i Reteliator do przodu, żeby tego feat'a wybejtować(mój błąd, Reltaliatora było trzeba sobie zostawić). Snipe na kolosa, Gearhart ustawia się, żeby mieć zasięg na lewą stronę, jednocześnie poza potencjalnym zasięgiem feat'a. Poza Featem również cały oddział piechoty i kapitanka. Trancerzy do przodu. Tecław w swojej zgodnie z moimi przewidywaniami hura i do przodu. Feat i chmurki - cały oddział Raidersów stoi bardzo blisko siebie, NFE wchodzą do lasu, żeby się podpalić. Moja tura. Trancer szarżuję w NFE - zmusza do tafu jednego, drugiego zabija ze slamu. 2 trancer podchodzi sobie, slamuje Raidersa w Raidersa - zabija 2. Gearhart dostaje Eyeless sighra od Alyss, strzela 2x po Raidersach - zabija 1, ale koroduje 4 i 3 fire eaterów. Vulcan poza strefę(bo byłby w 12 od champów). Piechota delikatnie do przodu. Kapitanka w coś tam strzela i repo. Vanguard do mojej strefy, 2 do środkowej strefy(liczę na szarże champów - ustawiam się pod 2 jeśli rzuci hunter marka). Oddaje turę, mogę scorować tylko swoją strefę, Teciu może zaskorować za 3, ale nic z tym nie zrobię. I tu na szczęcie wychodzi słabość rozpiski Tecia - nie ma śmieciowych solosów. Do swojej flagi może dotrzeć tylko runebearer, który jak tam pójdzie to zginie od kapitanki. Swoją strefę zapunktuje Eartbornem, ale jest to tak daleko, że ten EBDT nic mi nie zrobi w kolejnej turze. Środek może próbować Scorować, ale musi zabić Vanguarda(ma na to 2 champów po huntersmarku i kilku Raidersów). Zaczyna ture i 3 Raidersów ginie od korozji. Kolejnych 2 NFE traci z kombinacji ognia i korozji(nie fart bo prawie nic mu nie pospadało, kulnął 1 na liczbę furii na kamieniu i miał dość wysokie rzuty na demage z ognia). Valka biegnie do mojej flagi, ale koledzy Raidersi nie dają radę wyczyścić kilku piechociarzy + trancera. Nie pomaga fakt, że piechota jest odporna na ogień bo nie może strzelać w nią. Teciu nie decyduje się rzucać Huntermarka w Vanguarda bo mu kolos odstrzeli Kolgrimme, zamiast tego zasłania się 2 chmurkami i resztę kampi. Biegnie champami do przodu, żeby mnie zlockować przed strefą. 1;1 na scenariusz. W mojej już do przodu. Gearhart feat, pray na Valkę, slamujacy strzał i pray na Raidersów. Piechota i Trancer zabijają resztę Raidersów. Pray na Champy. Trancer po drugiej stronie slamuje Maulera, żeby leżał. Przy okazji trafia w kamień xd Kombinacja Rakiety(-2 do arma i brak tafa), 2 vanguardów i kapitanki zabija wszystkie champy. Druga Rakieta dostaje eyeless od ALyce i trafia w Maulera, żeby mu obniżyć arma. Podchodzi Retaliator i wbija GW i parę kropek. Vulcan podchodzi strzela, zabija cały kamień na self sacu(bo jestem debilem i najpierw spreyowałem xd) i zostawia Maulera z sprawnym SPiritem, ale leżacego, bez body i Minda. Scoruję swoją strefę. Teciu poddaje grę. Jest wprawdzie 2;2 na scenar, ale ja straciłem 2 trancery, jemu został caster, archont, 2 bestie i ua do kamienia i castera.
Wnioski z gier - nie umiem jeszcze grać Sylvestro. Jacki u niego to dla mnie czarna magia póki co - na ogół ustawiam je tak, ze albo nic nie robią, albo giną jak szmaty. Z grubsza to samo robię z Halabardami. Ale to kwestia tego, że nie wiem jak robić deploy tą rozpiską. W teorii chcę skorzystać z tego, ze mam duże szanse na zaczynanie(reroll) i z tego, ze mogę odpalić super fuel i być na środku stołu. Ale jak ustawię 2 ciuchcię obok Sylvestro to muszę wysyłać halabardy na którąś stronę bo się nie mieszczą. W dodatku mimo, ze oddział kosztuje zabawne 11 pkt, to w obu grach bałem się go zostawiać w threatach przeciwnika - bo Archont ma dispel a Victor ciastko 5 calowe. Muszę sobie obejrzeć jakiegoś streama z grania tą rozpiską, bo chcę zobaczyć jak ktoś kto tym trochę pograł na wyższym poziomie robi deploy.