FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

SR2020

<<

Ice-T

Avatar użytkownika

Posty: 4567

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:10

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post czwartek, 23 kwietnia 2020, 09:17

SR2020

<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1888

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post czwartek, 23 kwietnia 2020, 09:58

Re: SR2020

Forum umżyło ;)
Scenar dziwny troche. Krater mam wrazenie ze troche pod graczy z USA. ciekawe co z objectivami bydzie
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 1264

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post czwartek, 23 kwietnia 2020, 10:59

Re: SR2020

krater fajnie, że wprowadzili, bo playmaty miało go w secie i trzeba było się umawiać co to reprezentuje :)

nowy scenariusz ciekawy, na pewno dużo lepszy niż Anarchy, które było imo najgorszym scenariuszem z całego setu
bunkers powinien stracić środkową flagę (tak jak mirrage) już dawno temu
spread the net prosił się o objective już rok temu, żeby nie odstawać od całej reszty SRa

objective z magiczną bronią trochę za późno, powinni to ogarnąć już 2-3 lata temu kiedy Khador miał problem
strata stockpile mi się nie podoba, ale to pewnie patrzę przez okulary Infernali, którzy mechanicznie go potrzebowali

ogólnie nowy SR na DUŻY + moim zdaniem, lepiej późno niż wcale ;)
Obrazek
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1888

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post czwartek, 23 kwietnia 2020, 11:23

Re: SR2020

Musza napisał(a):krater fajnie, że wprowadzili, bo playmaty miało go w secie i trzeba było się umawiać co to reprezentuje :)

nowy scenariusz ciekawy, na pewno dużo lepszy niż Anarchy, które było imo najgorszym scenariuszem z całego setu
bunkers powinien stracić środkową flagę (tak jak mirrage) już dawno temu
spread the net prosił się o objective już rok temu, żeby nie odstawać od całej reszty SRa

objective z magiczną bronią trochę za późno, powinni to ogarnąć już 2-3 lata temu kiedy Khador miał problem
strata stockpile mi się nie podoba, ale to pewnie patrzę przez okulary Infernali, którzy mechanicznie go potrzebowali

ogólnie nowy SR na DUŻY + moim zdaniem, lepiej późno niż wcale ;)


Zgadzam sie tutaj tylko hmmm mnie ta magiczna bron slabo sie przydawala w turze przeciwnika. Teraz moze byc straszakiem.
Scenar wydaje mi sie mocno jednostronny i powinien byc bardzien wywarzony ale to narazie theory machine. Wiesz w sensie wstawie 4 pancerne Jacki z bufem do Arma i wyblokuje wszystkie objectivy i flagi.
Mi szkoda ze zostawią dugouta bo to dalej "usmierca" troche Bucha 3.
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 1264

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post czwartek, 23 kwietnia 2020, 11:36

Re: SR2020

Karpiu napisał(a):
Musza napisał(a):krater fajnie, że wprowadzili, bo playmaty miało go w secie i trzeba było się umawiać co to reprezentuje :)

nowy scenariusz ciekawy, na pewno dużo lepszy niż Anarchy, które było imo najgorszym scenariuszem z całego setu
bunkers powinien stracić środkową flagę (tak jak mirrage) już dawno temu
spread the net prosił się o objective już rok temu, żeby nie odstawać od całej reszty SRa

objective z magiczną bronią trochę za późno, powinni to ogarnąć już 2-3 lata temu kiedy Khador miał problem
strata stockpile mi się nie podoba, ale to pewnie patrzę przez okulary Infernali, którzy mechanicznie go potrzebowali

ogólnie nowy SR na DUŻY + moim zdaniem, lepiej późno niż wcale ;)


Zgadzam sie tutaj tylko hmmm mnie ta magiczna bron slabo sie przydawala w turze przeciwnika. Teraz moze byc straszakiem.
Scenar wydaje mi sie mocno jednostronny i powinien byc bardzien wywarzony ale to narazie theory machine. Wiesz w sensie wstawie 4 pancerne Jacki z bufem do Arma i wyblokuje wszystkie objectivy i flagi.
Mi szkoda ze zostawią dugouta bo to dalej "usmierca" troche Bucha 3.


z magicznym objectivem chodziło o to, że wcześniej dawał tylko na 1-wszy atak, więc np. Wraith Engine miał na to wywalone. Spóźnili się z tą zmianą ze 2 lata, bo Khador ma już dostęp do magicznych broni, a mało kto opiera przeżywalność na incorporealach... no ale objective'ów nie sprzedają, a Adjuncta tak ;)

Dugout jest potrzebny, żeby kontować niektóre efekty, które inaczej potrafią zamienić grę w nie-do-wygrania... ale dugout zawsze można zbombardować, czyż nie? :D
Obrazek
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1888

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post czwartek, 23 kwietnia 2020, 12:26

Re: SR2020

Musza napisał(a):z magicznym objectivem chodziło o to, że wcześniej dawał tylko na 1-wszy atak, więc np. Wraith Engine miał na to wywalone. Spóźnili się z tą zmianą ze 2 lata, bo Khador ma już dostęp do magicznych broni, a mało kto opiera przeżywalność na incorporealach... no ale objective'ów nie sprzedają, a Adjuncta tak ;)

Dugout jest potrzebny, żeby kontować niektóre efekty, które inaczej potrafią zamienić grę w nie-do-wygrania... ale dugout zawsze można zbombardować, czyż nie? :D


Ad 1 tak zgadzam sie ok zunifikowali to
Ad 2 yup mozna ale i tak czasem jest problem a wychaczeniem go ;)
<<

tadeuszcz1

Posty: 2154

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 20:38

Frakcja: Khador

Post czwartek, 23 kwietnia 2020, 20:54

Re: SR2020

Zanim zagramy, to będzie SR2021 :(
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1262

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post czwartek, 23 kwietnia 2020, 22:34

Re: SR2020

Wytłumaczenie niejednej, czasem całkiem złożonej planszówki, wymaga mniej czasu i wysiłku niż w WMce wytłumaczenie samych scenariuszy, które się rozgrywa ;P Oj, jak nie zestreamlineują tego całego śmietnika zasad wewnątrz zasad z nakładką innych zasad to można sobie oddolnie próbować reanimować system w najlepsze.
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Posty: 1624

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post piątek, 24 kwietnia 2020, 07:57

Re: SR2020

Cyel napisał(a):Wytłumaczenie niejednej, czasem całkiem złożonej planszówki, wymaga mniej czasu i wysiłku niż w WMce wytłumaczenie samych scenariuszy, które się rozgrywa ;P Oj, jak nie zestreamlineują tego całego śmietnika zasad wewnątrz zasad z nakładką innych zasad to można sobie oddolnie próbować reanimować system w najlepsze.


Porównywanie bitewniaka do gry planszowej, brawo.

Co masz trudnego w scenariuszach? Masz 3 elementy, które punktujesz oraz kilka rodzajów terenów. Kill box i tyle jest Tobie potrzeba do grania na danym scenariuszu.
Obrazek
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1262

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post piątek, 24 kwietnia 2020, 08:24

Re: SR2020

Nie całego bitewniaka, tylko sam zestaw scenariuszy :p na tym polega problem.

Np pierdyliard różnych objectivów, które istnieją tylko dlatego, że są prowizorycznym plastrem na to, że reszta gry ma kłopoty z balansem.

Że podeprę się mądrym cytatem:
Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius - and a lot of courage to move in the opposite direction.

;)

Z game designem jest w moim odczuciu jak z programowaniem - o tym, że jesteś naprawdę dobry decyduje to, że potrafisz maksymalizować liczbę funkcji (gry/programu) minimalizując liczbę elementów (zasad/linii kodu). Bez końca nadpisywać i dodawać potrafi każdy początkujący.
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7586

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post piątek, 24 kwietnia 2020, 09:28

Re: SR2020

pierdyliard... cale 6 i to takich ktore moga pomoc w twoim game planie lub delikatnie wyrownac szanse. Akurat SR juz jest taki ze podchodzac do stolu tak naprawde potrzebuje wiedziec kto scoruje jaki element scenariusza:
okragle strefy skoruja unity.
prostokatne skoruja be i jacki lub bestie.
flagi skoruja solosi.
Caster moze skorowac dowolny element scenariuszowy.
Killbox to 12 cali.
gramy 7 rund lub do 5 punktow przewagi.

Wlasnie strescilem kazdy nowy steam roller do 6 zdan prostych, potrzebuje tylko jeszcze 6 grafik i 6 zasad objectiveow.
Strasznie skomplikowane.
Btw. Cyel probowales kiedys tlumaczyc zasady WM-ki? Bo uwierz mi ze uczyc graczy tej gry jest banalnie prosto- bo zasady podstawowe sa banalne. A to ze modele modyfikuja ta prostote to jest zaleta i wada - zaleta bo kazdy model na wejsciu jest prosty. Wada jest ilosc modeli i przez to modyfikacji tego modelu.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2285

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post piątek, 24 kwietnia 2020, 09:33

Re: SR2020

Cyel akurat jest aktywnym propagatorem lokalnego środowiska (a przynajmniej był przed zarazą) i nie ma co go szarpać o to.

A że PP ma problem z pisaniem wszystkiego na około to widać choćby przy różnych powtórzeniach tych samych zasad ale ciut innych jak te wszystkie sfiwt/righteuos/srus vengence, teraz nowy shield guard ktory nie jest shield guardem jakiś sac pawn w to wmieszany spell ward i sacred ward które też są zbędną głębią itd itp.

Albo to, że niektóre featy działaja na fury i focus ale już nie essance i to w ogóle od razu tak planowali. Jedna bateryjka by mogła być a nie 3 różne.

ALe ja tam wierzę, ze w mk4 już dojdą do tego, jak potrafili wywalić power ataki w swoje modele to i z innymi rzeczami zrobią porządek.
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7586

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post piątek, 24 kwietnia 2020, 09:56

Re: SR2020

nie zrobia, bo twoje przyklady sa nietrafione - maja rozne trigery czesto oraz rozny sposob dzialania.
tak samo spell i sacred ward maja gleboki sens i nei sa zbednia glebia.
I nie czepiam sie tylko pytam - w swojej historii natrzaskalem niezliczona ilosc dem na mk2 i mk3.
I akurat z gier z ktorymi mialem kontakt to w grach w ktorych sa jakies CPki to system PP jest swietnym wywazeniem miedzy prostota a glebia scenariuszowa.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1888

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post piątek, 24 kwietnia 2020, 10:19

Re: SR2020

Wrocmy do tematu jechania po nowym SR a nie po całej grze moze :P Narazie to i tak theory Machine ktory w sumie to mozna wytescic na gierce domowej a nie na turnieju.
Został zniesiony zakaz przemieszczania sie i zgromadzen ale jak 2 chlopa spotka sie przy piwie i wodce w domu i sprawdzi pacyny to nie bedzie przegięcie chyba.
<<

Vampaj

Posty: 1283

Dołączył(a): piątek, 11 lipca 2014, 07:38

Frakcja: Cryx

Post piątek, 24 kwietnia 2020, 10:56

Re: SR2020

@Karpiu - i like the way you thinking :D
ObrazekObrazekObrazek
Następna strona

Powrót do Nowości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości